Domov Potepanja  transport motorhome 01 avtokampi.si

Zadnja sprememba na strani: 19.06.2016 07:50

web counter

Na Murter 15.6.2016 - 19.6.2916
1. dan - 15.6.2016 2. dan - 16.6.2016 3. dan - 17.6.2016 4. dan - 18.6.2016 5. dan - 19.6.2016

1. dan, Kočevje - Tisno, otok Murter 15.6.2016
Potovanje po Jadranski magistrali je vedno doživetje zase, dobrih 330 km se ponavadi res razvleče v 6 ur in več, vendar so tu postanki, najlepše je nekje na pol poti v Karlobagu, pa na vidikovcu malo naprej in pa seveda v METRO Murvica pri Zadru. Izogibanje avtocestam ima davek v dodatni uri ali uri in pol, seveda pa se pozna tudi v denarnici, cestnina za avtodom od Bosiljevega do Pirovca znaša 165 KN (22 EUR) in porabljenem gorivu, ki se z Jadranskih 8,5 l/100 dvigne pri 110 na uro za polovico oz. dodatnih 13 EUR. Prihranek v obe smeri cca 50 EUR tako pokrije postanek v pizzeriji Šušanj v Karlobagu in nabavo špecerije v METRO Murvica, hehe.
Peljeva se proti mejnemu prehodu Pirče mimo znamenitega slapu v občini Kostel. Toliko vode slap Nežica že dolgo ni imel...

GPS: 45.485731, 14.882299

Nič ne bi bilo narobe, če bi se sparkirala kar v Sibinj, prvi red je v kompletu fraj... vendar tu ne diši po borovcih, cilj je Murter in to brez premikanja, 4 dni v kompletu na enem mestu.
Nadaljujeva po Jadranski magistrali, do Karlobaga imava cca 180 km in sledi prvi postanek v Pizzeriji Šušanj, kjer zapraviva prvi del prihranjenega denarja na račun cestnin in goriva.
Tole pa se lepo vidi z magistrale malo pred Karlobagom, vse novo, parkirišče, plaža in gostinski objekti v zalivu. Nadaljujeva do obveznega postanka nekaj km naprej proti jugu.
Tale vidikovac je nekaj posebnega in vedno se ustaviva in tudi vreme je tu vedno lepo. GPS: 44.48526, 15.12466
Skoraj obvezni postanek v METRO Murvica pri Zadru, tokrat ne kupiva oradic ampak akcijske brancine po 50 KN/kg. Ker sva stalne stranke, nama jih tudi lepo očistijo in vrečko napolnijo z ledom.
Zadar, Biograd, Pakoštane, Pirovac in končno krožišče, kjer zavijeva na Otok Murter... Na recepciji nikogar, rampa odprta (to bi bilo za našo Žabco..., v mislih pa imam grajfer drv...)
V kampu srečava Ivico, ki na daleč maha, ni govora o prijavi ampak kje ste... se ve, da se vedno prijavimo, ko najdemo mesto in se namestimo.
Vesna preverja ali je naš prvi red prost in seveda ni, dokler se sosed ne umakne s svojim vozilom na svojo parcelo...
Kopanje, potem pa večerja iz kovekcijske pečice...
2. dan, Jazina, Tisno Murter 16.6.2016
Na dolgo pot so danes navsezgodaj krenili naši mladi, dekle in trije fantje, prvo javljanje s počivališča Stari Hrast po dobrih 600 km, naslednje pa že iz Makedonije, kjer bodo zaključili današnjo etapo na poti v Grčijo....
Sončno petkovo jutro v zalivu, danes greva v Jezera mimo kopališča Andrija pogledat ali ima ata Jakov kako hobotnico.
Hobotnice ne dobiva, greva pa v kamp Lovišča preveriti kako je z vstopom za naše prijatelje MODELE, ki tu redno kampirajo. Kamp je zaprt iz vseh strani, vendar če si odločen te "rampar" veselo spusti naprej.
Tudi s Tišnjanske strani je ograda, ki pa je propustna za pešce in kolesarje. Opaziva, da Tišnjani na polno gradijo novo promenado od Tisna proti Jezerom, vse kaže da bo to nova riva s privezi za čolne.
Menda je danes v zraku orkanski jugo, ponekod piha tudi 100 na uro, midva dramo opazujeva pri mostu popoldan, ko se dejansko morje preliva na obalo in zaliva mesto.
V Jazini pa bonaca, brezveterje... na vrsti je vratovina izpod peke s krompirčkom in zelenjavo. Ker pizzopek - "naša podpeka" ne dela na plin se je treba znajti, sam šef recepcije mi je prišel priklopit podaljšek in omarico potem taktno pustil odklenjeno...
3. dan, Jazina, Tisno Murter 17.6.2016
Zjutraj opazujeva, kako delavci kampa pod vodstvom Marija urejajo plažo. Seveda koplje in meče pesek le najmlajši vajenec, ostali pa se malo podpirajo in čuvajo karjolo. V časopisih pa zasledimo novico, da se je na obali Tisnega potopila jahta, pa ne menda tista, ki sva jo včeraj gledala, kako kroži okoli muringa...

Najina soseda čeha imata na obali parkirana dva kajaka, res dobro zgleda tole... Prvi red je pač prvi red in ni ga čez prvi red...
Danes greva na Murter, morda dobiva škampe ali vsaj oradice, če ne pa zanesljivo domačega piščanca za v konvekcijo... Mimogrede ponovno prečekiramo kako je s parcelami za naše modele, ki so prepričani, da ima Murter samo en kamp in to Lovišča... hehe...
Prostora je še dovolj, kamp pa ogromen, da se da iti tudi skrivalnice... V Betini si ogledava nov trg, res lepo urejen.
Mi2 seveda prisegava na Leopolda v centru Murterja, ponavadi pripele mimo vsaj avtobus, če ne celo smetarsko vozilo in lej ga lej, Murterini so se prav ponorčevali iz lastnikov bavarskih vozil, eni jim pravijo kar bosanci, hehe
Vračava se skozi Plitko valo in v Olginem kampu Jezera Lovišča so uredili povsem na novo obalno pot in plažo (edini kamp na Murterju...ccc...), mimogrede tudi Drago in Metka prisegata na ta kamp, ki je res najboljši in seveda tudi najdražji. Ampak ne pitaj za pare, snači čemo se mi... Tudi v Tisnem se gradi obala od hotelske plaže proti Tisnem bo kmalu imela novo spehajališče...
Poleg nas se postavita z Berlingom dva čeha, ki sta nanj obesila tudi tendo in si naredila ograjico, da ne buljimo v njihove kastrole... Danes je tekma med našimi in njihovimi, to bo zanimivo in če ne bo na igrišču pretepa, bo v kampu zanesljivo, saj imava okoli naju same Čehe...
Ne pustiva se motit in v konvektor položiva zjutraj kupljeno kuro, domačo Murtersko sprehajalko... Naredi se tudi noč in gremo v mižule...
4. dan, Jazina, Tisno Murter 18.6.2016
Jutro v Jazini, prav kičasto že... Danes geva le do Brkota, morda še do Jezer v lov za hobotnicami...
Mimogrede vidiva, da je jahta še vedno pod vodo in kot da se nikogar to ne tiče... Zapeljeva se ob obali do Jezer, izveva, da Jakov ne lovi več, kar nama pove njegov sin ter nam da naslov nove mame hobotnice v bližini...
Gospa Ema je od vraga, sama lovi že 70 let, ima ravno toliko staro barko, ki pa jo je letos prodala, vendar s pravico, da jo še uporablja za ribolov.
Proda nama skoraj zadnjo hobotnico oz. dve manjši, ki bosta skupaj s krompirčkom zvečer končali v pizzopeku... Zadovoljna z novim dobaviteljem se usedeva še v bližnji lokalček.
Vračava se mimo zaliva Andrije in v Tisnem že pumpajo jahto na površje...
Tokrat se lotiva hobotnice na nov način, najprej Vesna z njo straši ostale gospode, ki pomivajo posodo, potem pa jo vrževa v lonec, da se malo pokuha. Mimo sta prikorakala dva galeba, vsi cucki v kampu pa so se ob dišavah razbežali.
Na posteljico čebulice čipole posedemo hobotnico ali dve, med lovkami naložimo Murterski krompirček v kosih, dodamo dve vejici rožmarina, malo olivnega olja, dva deci belega vina in še eno skrivnostno sestavino, ki ima pomembno vlogo, da je hobotnica mehka kot puterček, videl sem, da je Vesna nekaj drobila gor, vendar noče povedat kaj, ker da bo potem spet gneča v ribarnici in da se bo ponovil sindrom kampa v Jazini... hehe
5. dan, domov bo treba 19.6.2016

Lahko bi se še malo naslajali z načrti za glavno potovanje sredi poletja, torej čez mesec dni?

Obiskati stare destinacije, kot so Istanbul je skoraj obvezno, ni pa nujno. Izbrati nove poti, na primer prevoziti Romunsko alpsko cesto Transfagarasan, kampirati v kampu Drakula, najti v Albaniji nove destinacije in plaže in se vrniti po Jadranki domov?

Ali pa ponoviti Peloponez, Kefalonijo, Lefkado?

Seveda ni nič zabetoniranega, lahko obrnemo ploščo in gremo do Gibraltarja in še dlje, na Portugalsko... A brez veze...