Domov Potepanja  transport motorhome 01 avtokampi.si  Zadnja sprememba na strani: 31.08.2015 22:29

prejšnji dan  1. dan - sobota, 22.8.2015  naslednji dan

Kočevje - Karlovac - Slunj - Bihač - Travnik - Jajce - Sarajevo
  1. dan sobota 22.8.2015 2. dan nedelja 23.8.2015 3. dan ponedeljek 24.8.2015 4. dan torek 25.8.2015
5. dan sreda 26.8.2015 6. dan četrtek 27.8.2015 7. dan petek 28.8.2015 8. dan sobota 29.8.2015 9. dan nedelja 30.8.2015
Danes sva v popoldanskih urah prispela kam drugam, kot v Sarajevo - "ljubavi naša". Koga srečamo že v prvi uri? Starega znanca in to povsem slučajno, tu je naš Vili.., ki takoj prevzame vodenje in taksiranje po mestu...

Pa pojdimo od začetka, torej rane ure, vstajanje "u četiri i 15", bi rekel naš Bojan.., zraven pa še nekaj o neki "tetki"

Malo pred sedmo zjutraj sva že v Karlovcu in eto ga, prvo krožišče... takoj za vogalom pa odprt Caffe bar Index, krofek, kavica in še kaj.
Tokrat potujeva po stari magistrali Karlovac - Split in prvi postanek je obvezno v Rastokah, malo pred Plitvicami pa zavijeva levo proti Bihaču, kjer brez težav prestopiva mejo. Seveda poleg osebnih dokumentov želi policist videti še prometno dovoljenje in zeleno karto.
Mimo Bihača nadaljujeva proti Bosanskem Petrovcu mimo znanih odcepov, kaj ko bi šla za kak dan v Kulen Vakuf... Teh Vakufov je kar precej, mislim vsaj še Donji in Gornji pa še odcep za Skender Vakuf sva videla v Travniku. Okoli poldne sva že precej utrujena in sledi polurni "mižule" pri Plivskem jezeru, ob šumenju slapov, streljaj od Avtokampa PLIVSKO JEZERO oz. nekaj km pred Jajcem.
Ne bi bil rad črnogled glede načrtovanega kampa pri Kočevskem jezeru ampak ko vedno znova vidim, da je kamp poleg Plivskega jezera prazen tudi v špici sezone imam občutek, da kaj bolje ne bo niti v Kočevju. Bom pa vesel, če ne bo tako in se bom posul s pepelom, če nimam prav. Nekaj km naprej od kampa, mlinov na vodi pri Plivskem jezeru je znan slap, ki je menda edini na svetu v samem centru mesta, torej tu je Jajce. V bližini muzej AVNOJ, trdnjava na hribu zraven pa je zanimiva vsaj po podzemni cerkvi oz. tam se je menda skrival Tito...
V zadnjem letu so pod slapom odprli veliko razgledno ploščad. Od Jajca nadaljujeva proti toku reke Vrbas in pri Zenici zapeljeva na avtocesto proti Sarajevu, ki nas pozdravi z znanimi znamenitostmi...
Saj ne, da ne bi imela 20 EUR za kamp ampak imenitno se je parkirati pri našem hotelčku, ki ga z modeli redno obiskujemo. Natakar sicer pokliče šefico, ki odobri parkiranje, seveda pa se dogovorimo tudi za obilen zajtrk v hotelski restavraciji. Z Borom se dogovorim, da mi pokliče taksi in da se greva ta čas uredit za "u grad" namesto taksija pa en model začne tolčt po vratih avtodoma in kričat:" POLICIJA". Na srečo je to le Vili, ki se je s svojim kombijem ravno pripeljal na parkirišče in pri Borotu že storniral taksi.
Vili je svoje goste pustil v mestu, sam pa se je vrnil na počitek v hotel, vendar sva mu mi2 prekrižala načrte in vrnili smo se na Baščaršijo in direktno k Željotu na eno desetko s kajmakom in čebulico. Bila sva še skoraj na tešče in zato so bili še toliko boljši... Itak sva prišla sem le zaradi tega in jutri pokamo kufre in adijo Bosna, čakajo plaže...
Kot ob zadnjem obisku smo se tudi tokrat povzpeli na razgledno teraso lokala nad hotelom in si ogledali okolico. Sarajevo ravno gosti tradicionalni filmski festival in vse je v znemanju tega dogodka, posebej še danes, ko se festival zaključuje s podelitvijo nagrad.
Pred gledališčem je dogajanje na vrhuncu, ravno ko se postaviva pred ogrado. Iz stavbe prihajajo na slikanje pred gručo fotografov nagrajenci festivala. Nobenega od nagrajenih modelov sicer nisem spoznal, na festivalu sva od znanih videla le Jureta in Tanjo. Pričakoval sem še vsaj domordca Dina Hajderoviča iz "Čefurji raus", naša pa je čakala vsaj še Brada Pita, jaz pa bi bil vesel tudi njegove Angelce, hehe...
Malo pred deseto zvečer prileti SMS, taksist Vili sporoča, da naju bo čakal pri vodnjaku na Baščaršiji, tako se dela prijatelj. Od vstajanja pred peto zjutraj je pač minilo veliko ur in 510 km poti je za nama, pa še popoldansko pohajkovanje po Baščaršiji... Torej zmatrana ko psa...