Domov Potepanja    zadnja sprememba: 02.05.2015 07:42
Končno so se javili tudi Modeli iz dalmacije - Murter - Tisno: POVEZAVA, zadnja sprememba 30.4.2015
Lepo razglednico je poslal tudi Albert: POVEZAVA, zadnja sprememba 29.4.2015
Iz Kulen Vakufa in slapov Štrbački Buk pa so se javili Mc'Lojzki in Janez POVEZAVA
David Kolerič pa kar po škornju: POVEZAVA
Končno sva 30.4. popoldan krenila tudi midva... POVEZAVA
Variante za prvomajski pobeg...

Preden berete naprej moram pojasnit, da ne gre za množično skupno potovanje ampak vsak po svoje in pa kamor si kdo želi in tako je prav.

Stran se dnevno dopolnjuje, zato stisni tipko F5 za sveže vesti...

Štrbački Buk Kulen Vakuf (BiH) in Martin Brod

Pred dnevi se je oglasil pri meni Albert, na listku pa je imel napisano: Lovčen, Durmitor, Žabjak, Đurđevič Tara most, Samostan Ostrog, Budva in Sveti Štefan.

Z Branko bosta odpotovala  s prijatelji, ki imajo avtodom. Malo sva predelala koordinate in na netu pogledala po googlu kam in kako.

Seveda je omenil tudi Ston, znan po okoliških školjčiščih in danes se je posadka Mrak& javila prav od tam.

Iz Bara se javlja posadka Mrak& na sončen torkov dan...

Posadka WIND se je javila iz Italijanskega Cremona,  s poti mimo Monaka in Nice. nadaljujeta v Provanso.

Posadka Mc'Lojzka se je oglasila iz sončne Kranjske gore.

Boštjan je res zadel vreme oz. našel prostor pod jasnim nebom na PZA pod Bedancem in na nedeljsko jutro posnel situacijo v Kranjski Gori.

Fant Drago in Metka sta se skozi BiH prebila v Črno Goro in se popoldne že javljala s poti Foča - Ščepan Polje - Plužine - Nikšič - Samostan Ostrog v Črni Gori.

Posadka Laure in Janeza se je javila s sončnega Krka. Manjka jim tenda, ker ponavadi razvijejo Boštjanovo, ki pa je raje pobegnil v gore.

Seveda pa so dobili prvi red in to je ta pravo.

Iz Krka pa se je že včeraj javila posadka Potepuha.

Bivši sodelavec Srečko seveda ve, kaj je prvi red...

David Kolerič pa se nam prek fejsiča javlja s potepanja po italijanskem škornju. Tukaj bom pustil prostor za njegovo razglednico, pričakujem jo vsaj iz TERM DI SATURNIA.

In prispela je, vsaj na FACEBOOK:

Danes na praznični 27.4.2015 pa me je z javljanjem prek Fejsiča presenetil Gregor, ki se je s Kolpske doline vračal mimo Kočevja.

Midva ostajava še nekaj dni doma, ne moreva se še odločit kam, pa še vreme je kar primerno za domača opravila.

Občasno le pogledam, kakšno se obeta vreme in ali nam bo uspelo kdaj pogledat za prvomajske na Nizozemsko? najbrž ne...
Končno sva 30.4. takoj po službi ob 15:00 krenila, kam drugam, kot proti jugu, dogajanje pa se bo preselilo na naslednjo stran: PRVOMAJSKE 2015
Posadka Žabice še ni odskakljala proti morju ali pa se nam nočejo javit, kdo bi vedel.
Drago in Metka sta včeraj zapustila sončno južno Dalmacijo in se pridružila ostalim modelom na Murterju, kaj ma mi2 ali bova kar doma, to je pa višek...

Še prejšnji teden sem razmišljal o odpravi oz. cilju, ki si ga je postavil Albert, Ohridsko jezero in kako bi se mi2 lotila take odprave? Google-maps predlaga 3 variante, daleč je za znort, tako da bi le v varianti Kočevje - Beograd - Skopje - Ohrid potrebovala 2 dni, v ostalih dveh pa celo tri ali 4 dni na komot.

1. varianta: Popoldanski odhod in vožnja Zagreb - Beograd - Stari Hrast pri Markovcu v Srbiji, 100 km naprej od Beograda https://goo.gl/maps/hkIjc, vožnje cca 600 km. Spanje za đabe na varovanem parkirišču motela ob avtocesti in poceni roštilj. Drugi dan vožnja mimo Niša v Makedonijo, ogled Skopja in prihod v popoldanskih urah v Ohrid.

2. varianta: Popoldanski odhod in vožnja Vinica  -  Bosiljevo  - Pirovac - Murter, vožnje cca 320 km. Spanje za đabe na parkingu pred kampom Jazina ali pa v Plitki vali. Drugi dan vožnja ob obali do Črne Gore, morda do poceni kampa JAZ ali pa Crvene Glavice v okolici Budve ali pa celo do Ulcinja in v kamp Safari beach na veliki plaži. Tretji dan mimo Skadarskega jezera v Albanijo - Tirana - Elbasan - Ohrid. Seveda če bi bil sploh cilj Ohrid.  V tem času je lepo na morju in držal bi se Albanske obale....

3. varianta: Popoldanski odhod in vožnja Zagreb - Slavonski Brod - Doboj. Spanje za đabe na parkingu pred lokalom Dallas, dober roštilj. Drugo jutro nadaljujemo mimo Zenice do Sarajeva, si ogledamo nekaj znamenitosti in nadaljujemo mimo Foče in Ščepan Polja v Črno Goro. Pivsko jezero in če ni snega preko Durmitorja v Žabljak. Najverjetneje pa po novi cesti mimo Nikšiča in Podgorice po severnem delu Skadarskega jezera v Albanijo in naprej na obalo oz. Ohridskega jezera.

Po vseh variantah je postankov in zanimivosti lahko toliko, da glava peče

SE NADALJUJE

Plan zanima tudi posadko ŽABICE in FANTA Dragota...