Domov Potepanja    zadnja sprememba: 02.03.2015 23:19
Olimia - Ptuj - Bioterme 27.2. - 1.3.2015
Po vsem tem snegu je čas za otvoritev kopalne sezone in zaključek zimskih šolskih počitnic, te se ravno končujejo ta vikend in kar malo me skrbi, da se v bazenih ne bo dalo zaplavat...

Tole levo je zanimiv prispevek TV Maribor, kjer nastopa tale model JODY, ki je rodom z eksotičnega otoka Mauritius-a v Indijskem oceanu, ki sva ga potem tudi videla v aqua baru.
Na petkovo popoldne tokrat ne bezljava po avtocesti proti Biotermam ampak lepo počasi najprej v QULANDIO Novo mesto. Vesna malo podrekuli po trgovinah s cunjicami, jaz pa ta čas pripravim eno švoh kosilce direktno iz akcijske ponudbe INTERSPAR-ove restavracije, porcija 2,90 EUR. Poceni in ravno toliko vredno, če ne manj...
Po uri postanka nadaljujeva v smeri Brežic in okoli sedme zvečer parkirava pri športni dvorani v Podčetrtku oz. ob samih termah Olimia. Ali tu zastonjkarje preganjajo? Menda ne ali pa če, zdaj ni druge možnosti. Računava, da bo do jutra gneča okoli naju, zvečer pa sva seveda sama2.

Koordinatke GPS: 46.154413, 15.607363    https://goo.gl/maps/Rsp3P

Za 9,00 EUR po osebi vstopiva v nočni termin bazenov Termalija med 20:00 in 24:00 uro. V bazene spuščajo 15 minut prej.

Lahko bi si ogledala tudi novi del bazenov Wellnes Orhideja, vendar je cena kar 21,00 EUR za nočni štiri urni termin po osebi, seveda pa vključuje tudi savne. Zanimivost pa je, da se ravno danes, oz. ob petkih med deseto in polnočjo tekstilni del bazenov spremeni v nudističnega. Ker imava ravno nove kopalke, se nama zdi to seveda brez veze, hehe...

Tudi v starem delu je vzdušje prijetno, v prvem delu je voda celo bolj topla, kot v drugem, ki je pod šotorom, ima pa drugi del temnopoltega kelnerja z Mauritius-a v vodnem baru. Ravno ta bar je edinstven in ob šanku je stalna gneča. Plačuje se z zapestnico ali pa če veš kako številko sobe hotela, hehe... Zdrživa vse do pol enajstih, mudi pa se nama domov, saj se menda v bližnjih apartmansih nahajata tenisača Drago in Metka. Ne bi jih rada motila, kljub vsemu pošljem SMS, da sva parkirala ravno ob dvorani, kjer sta onadva ves dan nažigala tenis in naj se oglasita na deci soka.
Domov sva prispela okoli enajste in kmalu je na vratih potrkalo... Kakšna slučajnost bi kdo rekel, hehe...
Se nadaljuje, zjutraj potujeva naprej v tople sončne kraje na vzhod. Tam so vrelci vseeno toplejši, trgovinice pa so bolj založene s cunami...

Parkirišče za športno dvorano Podčetrtek se ni napolnilo s somišljeniki, kot sva pričakovala, le zakaj in le kje so vsi avtodomi med počitnicami...

Na sobotno jutro nadaljujeva potovanje proti Mariboru, najprej E.Leclerc, potem Rutar in glej ga zlomka. Ponovi se t.i. "ZOKIJEV SINDROM" in to kje druge, kot v Mariboru. Vesna premetava police Rutarja, jaz naredim eno fotko situacije in par, ki se giba pod napisom RUTAR da takoj levi žmigavec in zavijeta proti meni.
Tone iz Rogaške in njegova mladenka Mira sta navdušena, ko vidita mali avtodomček sredi zime na parkirišču. Torej zanimata se za tak način preživljanja dopustov in prostega časa. Izmenjamo kopico mnenj in dokler se ne prikaže Vesna iz trgovine, ugodim njuni želji po ogledu tlorisa hiške... Še malo bi klepetali in bi morda gajbo tudi prodala, vendar Tone nima toliko denarja seboj jaz pa vedno prodajam tako, da z eno roko vzamem denar in obenem dam z drugo ključe. Drugačne variante ne pridejo v poštev, res pa sem se tole mal zmislu...
Naša, čas je da polektoriraš zgodbice, potem pa greva v Bioterme, kampadrugam? Pričakovala sva polno parkirišče, vsaj 10 ali 20 avtodomov, vendar ne, le 5 posadk. Verjamem pa, da je parkirišče pri marini v Izoli zasedeno do zadnjega... Ampak poletje nas še čaka in to dolgo, vroče in seveda južno morje. Severnega naj mi nihče ne omenja, dokler se ne segreje na 29 stopinj...
Kot ponavadi je obisk EUROPARKA eden bolj sproščujočih. Jaz mirno spim v avtodomu pri vhodu za dostavo, pri železnih stopnicah, Vesna pa nakupuje na polno, vse je lepo in vse ji je prav, pa še en lep naštrikan puloverček so ji skoraj zastonj prodali... Po mojem okusu pa je tokrat zgodnje parkiranje na parkirišču Bioterm. Po sedmih letih prihajanja sem, nama je uspelo priti podnevi, še več, ob treh popoldan... Le zakaj, po "nepreverjenih" informacijah čaka na recepciji presenečenje, dve karti za večerni vstop na moje ime... Tudi v redu in hvala, če bo to res, hehe
Namesto prehranjevanja po menzah (riganje, spahovanje, čuden občutek v želodcu, občasno siljenje na kozlanje in ostali stranski učinki, tudi driska oz. proljev, hehe) se tokrat na srečo pametno odločiva: V E.Leclercu sva kupila dve odlični domači klobasi, lahko bi rekli Kranjski klobasi, MESNINE ŽERAK. Zraven še lonček gorčice in pa dve sirove kajzerice. Za probat, svetujem, bile so odlične. Je pa treba imeti seboj štedilnik, pločevinko piva in mizo, to pač imava. Skupni strošek:

4 konci klobase z upoštevanim akcijskim popustom 2,00 EUR, gorčica 0,49 EUR,  dve kajzerici po 0,24 EUR,

skupaj torej 3 EUR. Pa menda nisva zaradi tega zastonjkarja in stisnjena kot "dihtnga"?

PS: porigavljalo se je vseeno ko strela, še zjutraj...

Dan se lovi zjutraj in okoli devete sva že na Ptuju. Vesna je brala, da se je prejšnji teden pod nogami mladega para zrušila razgledna ploščad, ki smo jo najbrž razmajali mi na jesen... Torej gremo pogledat, parkirišče je tokrat sicer zaprto, vendar razumemo znak, da velja le za pozimi, hehe. Res pa je, da na parkirišču čisto pod gradom, kjer smo parkirali jeseni izvajajo gozdne poseke in šlajsajo, hmhm...
Torej ta razgledna ploščad, na kateri smo septembra naredili gasilsko, se je prejšnji teden zrušila na vrtove ptujskih hiš pod gradom.

vir: http://www.siol.net/novice/slovenija/2015/02/ptujski_zid.aspx

Tokrat narediva eno razglednico malo bolj desno in se spustimo v dolino. V okolici Ptuja naletim na smerokaz Ptujska Gora, le kaj je tam?
Že od daleč na vzpetini vidiva veliko cerkev, menda pomembno kulturno znamenitost.
Na sredi krožišča, malo pod Ptujsko Goro "zre" v cerkev slepa deklica.

Zanimiv članek se nahaja

tu

Parkirava na večjem parkirišču in ta pot nam je delala križe in težave, šala seveda, dva ovinka in si gor.

Koordinatke: GPS: 46.355502, 15.760934

V cerkvi se ravno pričenja maša, vstopiva in ker je slikanje prepovedano, se tega seveda "ne" držimo... hmhm
Ob sestopu v dolino obiščeva še enega od lepo urejenih lokalčkov na Ptujski Gori.
Torej obisk Ptujske Gore priporočam, takole malo za dušo, samo naj bo lepo vreme in toplo, da lahko sedeš na kako teraso. Vračava se proti Ljubljani, od Slovenske Bistrice naprej po avtocesti. Na Lukovici skušam prazniti greznico, vendar je vse zamašeno in en nemarnež je ravno pred menoj spuščal greznico v zamašen odtok, medtem ko sta dva Italijana zraven glasno cmokala ob žretju sendvičev...
Z Boštjanom oz. posadko Mc' Lojzka smo se povsem slučajno dobili že včeraj v Biotermah, in to brez dogovarjanja. Danes pa nas je prehitel in parkiral pred Kratohvillom. Vse kaže da pri Jurmanu, ki streže dunajske zrezke v velikosti pokrova stranišča, ni proste mize... Jaz parkiram pred Supernovo in pošljem Vesno preverjat ali je kaj ostalo na policah in ravno ko odprem računalnik in usposobim FREE Jankovićev internet potolče po vratih.

Ni Štajerc ampak en redkih Ljubljančanov, ki mi je pri srcu, seveda zaradi njegove brhke Mete, haha, izzival si Jure, zdaj pa imaš!!!

Sicer pa imata Jure in Meta prste vmes na tem linku:

TOPLO PRIPOROČAM, do sedaj so bili vsi zadovoljni.

Iz trgovine pa se polnimi vrečkami vrne tudi Vesna ampak ne sama...

Tomaž se nama pridruži na švoh kosilcu v bližnjem Kratohvillu...
Ni še konec, na Turjaku se dobimo še s Katjo in Matejem, fajn, fajn in lepo... Torej dva dni sva se potepala, spoznala nekaj novih ljudi in srečala množico starih prijateljev in svojih najbližjih, ki so že tako veliki, da jih ne vlečeva več seboj, hehe.

Avtodom navadno ob prihodu domov pospraviva, tako zunaj, kot znotraj, da je fant pripravljen na nov potep. Naslednji bo vsekakor na morje.