Domov Potepanja  za sveže vesti, stisni tipko F5 zadnja sprememba: 12.10.2014 19:57
Pobijanje več muh na en mah...
Ponovno zadnji kopalni vikend, morda Kvarner ali pa kaj drugega, lahko tudi Prekmurje...
Torej kaj sem že mislil s temi muhami? O muhah se da namreč razpravljat od tega, da poznamo več vrst muh, najbolj pogosta in tečna je npr. domača muha, nadalje nekaj manj nadležna je vinska muha, pa podrepna muha in še bi se dalo razpravljat, saj ima vsak od nas svoje muhe... Torej kako ubiti več muh na en mah in zato ne porabiti štirih vikendov, to je zdaj vprašanje...

Ker nas čaka sončen in topel vikend, bi ga bilo fajn preživet na obali. Ampak v Ljubljani je tudi Pohištveni sejem, topla voda za namakanje pa je le v Biotermah. In zadnja muha je vabilo na Metkin rojstni dan v soboto, kamor bi bilo seveda lepo it. Ne morem pozabit tiste fine pečenke od lani, pečene v keramičnem pizzopeku s pomočjo Dragovega izuma - regulatorja moči... Kako tole uskladiti, hmhm... Metki sva se sicer opravičila, da imava rezerviran kos plaže ampak nikdar se ne ve...

Torej odločiti se je bilo potrebno že na koncu domače ulice in desno žmigavec je pomenil, da gremo na sever... Startava takoj ob treh, si na Lavrici v pekarnici kupiva vsak svoj kos pizze za kosilo in že potujeva proti Celju. Kot da smo sredi počitnic in avtodomov je vse polno in v vseh smereh. Dohitiva nekaj znan avtodom, kar takoj pomislim na Vojca, saj ga vidim, da koristi vakum za enim kamionom, hehe...
Nama se mudi, fanta tiščim 120 na uro in še v soncu in po treh urah zapeljeva s Pomurske z avtoceste v le še nekaj km oddaljene Bioterme. Ali bo kaj gneče, menda ne, saj je že jesen. Ampak panika, parkirišče je polno avtodomov in kakih deset jih je celo na travnatem parkirišču za potokom.
Mi2 takoj skočiva v kopalke in si privoščiva večerno kopanje vse do desete ure. Ali je bilo vredno? Je! Zbudiva se v lepo sončno jutro in takoj po zajtrku bova nadaljevala, le kam le kam...
V planu je bila krožna vožnja prek Celovca in obisk IKEE, vendar smo časovno na trnih. Na Trojanah narediva obvezen postanek, jez sem imel v mislih ene male vampe, Vesna pa ne... hehe in kupila sva le kremšnite in dva krofa "družinske" velikosti.
Potem pa kam drugam ko v Citypark, Naša se je zapodila med cunje in obljubila, da bo takoj nazaj, zdaj je pa že pol ure ni...
Ker se nič pametnega ne dogaja, vam pa sporočam, da imamo v družini novega člana in sicer je to FANT MIKI. Živi pri babici na Mačkovcu, tako da ne bo dileme... Medtem se Vesna le vrne iz Cityparka s polno denarnico in brez vrečk in hitro se premakneva na parkirišče za Gospodarskim razstaviščem in se zapodiva na sejem Ambient, seveda brez Hobby prikolic ne gre, vse kaže da je tudi parkirana prikolica pred hišo del urejenega domačega ambienta,
Že takoj po vstopu v prvo halo naletiva na starega znanca iz Gorice, ki prodaja odlične specialitete iz bližnje Makaronlandije. Nakupiva kar na "vago" mariniranega česna, posušene in vložene paradižnike, odlične kapre... Zraven naju takoj ujame ena precej nadležna gospa, ki hoče Naši uturit ene vložke za čevlje za 115 EUR. Ko začne gospa skoraj "groziti", da smo brez teh vložkov življenjsko ogroženi, jo le odpikamo in gremo dalje.
Po pregledu kuhinj in sedežnih garnitur, ki jih itak ne rabimo, pogledava še stojnico INOTHERM-a in pa zunanji del s počitniškimi prikolicami HOBBY. Vsaj ena je res izvrstna, cene pa se pričnejo od vrednosti starejšega enosobnega stanovanja na periferiji navzgor. Lepo je videti vrhunsko opremljeno dvoosno 7 metrsko prikolico, da bi jo pa kam daleč vlekel, pa bi rabil še močnega terenca.
Preden zapustiva prizorišče po vseh okušanjih raznih oliv, kaper in ostalih italijanski specialitet, se ustaviva še na degustaciji mesnin kmetije Janežič. Ker sva se odlično okrepčala in od vseh je bila najboljša jelenova salama, že "reda radi" kupiva eno. Ljubljančani in tukaj živeči osebki s periferije radi uporabljajo taxi, ki menda ni predrag. Katja mi sporoči številko najugodnejšega 080 1190 in v nekaj minutah je možakar, ki tekoče govori večino balkanskih jezikov pri avtodomu. Peljite nas do vzpenjače na grad. Taksist nama svetuje, da bo ceneje, če naju on odpelje gor. No pa v redu, pelji, bova šla pa nazaj z vzpenjačo. Na vrhu grajskega hriba se poslovimo in za prevoz plačan res skoraj zanemarljivih 4,70 EUR.
Grajska vstopnina 12 EUR po osebi velja za vzpon na razgledni stolp, ogled muzeja in virtualnega gradu, ki naju niti ne zanima. Vse ostalo je na gradu brezplačno, seveda če se izogibaš lokalov...
Dan je lep in razgledi na vse strani so res lepi.
Na tržnico pod gradom se spustiva z vzpenjačo, karte je treba kupiti na kartomatu, cena enosmerne vožnje je 2,20 EUR po osebi.
Sprehodiva se prek Mesarskega mostu, polnega ključavnic in vidim, da nekateri pretiravajo, hehe... Ker sva imela v planu ta vikend tudi obisk Sarajeva, vsaj v mislih, si privoščiva vsaj prebranec in porcijo čevapov s kajmakom na Nazorjevi... Ni bilo slabo ampak daleč od Sarajevskih, tudi v Kočevskem Gurmanu so boljši, posebej prešpikani...
Pešačiva po Slovenski cesti in od sodišča nekaj odmeva. Pa greva pogledat. Demonstranti se nekaj derejo, medtem ko mimoidoči kontrirajo in slišim enga modela na kolesu, ki se zadere na demonstrante:" K L O Š A R J I I I I" V dobri uri uloviva še četrto muho, uspeva presenetiti udeležence rojstnega dne pri Metki. najprej sva mislila kar prespat, vendar Naša ni bila zato, hehe... peta muha namreč čaka na smrt doma, saj naj bi pokosili in pospravili še vrt pred zimo...
Vse najboljše Metka, druženje pa izkoristi še Ladi in nas naslednjo soboto povabi na ABRAHAMOV IZLET MODELOV...
Tole bo še zanimivo in seveda so izleti, pa četudi enodnevni super. Vabila in program smo dobili z redno pošto, avtobus imamo rezerviran in komaj čakamo da odpotujemo naslednjo soboto...