Domov Potepanja  transport motorhome 01 Avtokampi  Zadnja sprememba na strani: 21.08.2013 18:26
 Prejšnji dan 22. dan - sobota, 10.8.2013 Prvi dan
1. dan sobota 20.7.2013 2. dan nedelja 21.7.2013 3. dan ponedeljek 22.7.2013 4. dan torek 23.7.2013 5. dan sreda 24.7.2013
6. dan četrtek 25.7.2013 7. dan petek 26.7.2013 8. dan sobota 27.7.2013 9. dan nedelja 28.7.2013 10. dan ponedeljek 29.7.2013
11. dan torek 30.7.2013 12. dan sreda 31.7.2013 13. dan četrtek 1.8.2013 14. dan petek 2.8.2013 15. dan sobota 3.8.2013
16. dan nedelja 4.8.2013 17. dan ponedeljek 5.8.2013 18. dan torek 6.8.2013 19. dan sreda 7.8.2013 20. dan četrtek 8.8.2013
21. dan petek 9.8.2013 22. dan sobota 10.8.2013 23. dan nedelja 11.8.2013
Tri tedne je okoli in v mislih smo že doma. Čaka nas še 330 km poti z Murterja do Kočevja. Morda bi ostali še en dan in pokvarili povprečje vsakodnevnega premika ampak zjutraj je vremenska fronta dosegla tudi Dalmacijo in burja je v Jazino prispela iznenada okoli šeste zjutraj in začela prevračati vse kar ji je bilo na poti.
Ne glede na močan veter, se je Boštjan odločil za "ODJAVO" in se vrgel v valove zaliva Jazine.

Še preden so spustili most na otok, smo čekirali stanje v Tisnem in ugotovili, da je vse v pripravah za večerno oslovsko tekmovanje. Pri našem Brkotu je bila strašna gneča, nakup popotne malice pa je onemogočil dopust in zato zaprta pekarnica Anita.

Tako smo ostali brez zadnje travarice in tudi kavice s krofkom.

Nič ne de, bomo po poti nadoknadili zamujeno, saj smo zgodnji in okoli 10 ure že rinemo skozi Benkovac, vendar sranje na kvadrat, tu imajo živinski sejem in vse ceste so zabite.

Potrebovali smo uro in več, da smo se prebili skozi sejem. Druge variante niti ni bilo, saj je bila avtocesta Maslenica - Sveti Rok zaprta za ves promet zaradi močne burje, na delu magistrale Posedarje - Obrovac pa so bile zaradi tega kilometrske kolone.

Po stari cesti za Karlovac se je promet le zredčil in le še tu in tam smo na cesti videli kako lokalno znamenitost. V Karlovcu zavijemo levo po navadni cesti za Bosiljevo, saj je med vožnjo dozorela ideja, da pot zaključimo in porabimo zadnje denarce pri Madroniču v Prelesju.
V Vinici zapustimo Hrvaško in se podamo levo proti Starem Trgu, seveda po bližnjici in fašemo še 2 km makadama, da do konca zaprašimo vozila po 5 in več tisočih km. S Starega Trga se spustimo h Kolpi in k gostišču Madronič.
Pred novo stavbo ima Madronič urejeno tudi lepo teraso, naročimo klasiko, ribe, krompirček, blitvo. Nekateri smo imeli nekaj pripomb na temperaturo hrane in pijače, ki ni bila pravilno razporejena ampak tudi to je bilo hitro pozabljeno in krožniki in kozarci so bili kmalu prazni, tako kot naše denarnice. Pa dajmo še eno gasilsko, vendar se nekaterim vedno nekaj mudi in Janez je že za volanom, zato ne bo druge, kot da se še enkrat ustavimo in naredimo skupinsko fotko.
Ustavimo se v Predgradu pred bivšo trgovino in se menimo, kako naj se postavimo in poziramo, da ne bo videti sramotilnega kamna ali pač...
Tri posadke, vsaka pred svojo kočijo. In še vse tri posadke skupaj.
Ampak iz sosednje hiše prileti možakar Boris in povpraša ali nas zanima kaka znamenitost. Seveda, saj smo zato prišli v Predgrad in potovali do sem 3 tedne, hehe. Boris Weiss z navdušenjem na kratko predstavi svoj kraj in zgodovino, ne pozabi omeniti sramotilnega stebra, čarovnic in slavnega vaščana in pomembnega politika moderne dobe.
Vse kar sem vsako jutro napisal medtem ko so drugi spali, je bilo videno z mojimi očmi in tudi teksti in "resnice" so zrasle na mojem zelniku. Zato dopuščam možnost, da ni bilo vse tako, kot je napisano, ne glede na vse, pa je bilo zelo lepo, sem pa kako kočljivo zadevo tudi izpustil...

Naslednje tri okvirčke sem namenil za drugačne resnice, kot je omenil Boštjan "prave" resnice, za kar bodo poskrbele vsaka posadka posebej in tekste bom objavil kasneje, ko jih dobim, pričakujem jih od Laure, Dolores in Vesne.

Obljubim, da bodo šle gor brez cenzure...

Seveda sledi tudi finančna konstrukcija, ki bo morda komu prišla prav, razdelali bomo stroške goriva, cestnin, vstopnin, kampov, trajektov, mostnin, ekoloških taks, morda še stroške nakupov po trgovinah (voda - pivo - hrana) in stroške obiskov lokalčkov, ki jih tokrat ni bilo malo.

Vse strani bom naknadno opremil še koordinatami parkirišč, znamenitosti, kampov ipd, zato ne pozabite na "moj" F5 na vsaki strani, ki si jo naknadno ogledujete, saj se lahko zgodi, da stran ni osvežena in gledate prvo verzijo, ki jo morda še polna slovničnih napak in manjkajočih podatkov, zemljevidov in slik.

Tratnik:
Brunec:

21.8.2013 ob 18:14

Naj dodam tudi jaz svoje videnje letošnjega dopusta, ki je bil zanimiv, naporen in z veliko adrenalina ter precej vroč..., posebej kri je večkrat zavrela... nekaterim

Nekateri bodo rekli da smo nori, vsak dan na drugem kraju. Ponekod bi ostali tudi kak dan dlje, vendar je bilo v mrzličnem iskanju sanjskih grških plaž z drobnimi belimi kamenčki fi 6 - 8 mm toliko pričakovanj, da je vsak predlog, da bi ostali kak dan na istem mestu padel na neplodna tla. Odpadel je tudi povratek čez Albanijo, saj smo bili z živci že na nitki, vendar jo obiščemo drugič in morda tedaj že zgradijo in asfaltirajo ceste. Največ koordinat in zanimivih plaž smo našli v reviji Avto Dom, (potopis Grčija Udi iz 2010 in letošnji potopis Jonska bisera, Vizo. Nekaj koordinat je bilo tudi od forumaša Vojca, in tudi drugi potopisi na temo Grčija. Ogled Kamenja (Delfi, Olimp,Epidavros, jame - Diros, Zeusova votlina) je zanimiva vmesna točka predvsem za otroke. Če bo to naše potovanje komu v inspiracijo, sem mu tudi pripravljen pomagat še z določeni mnenji in navodili. Moje načelo je, da se treba imeti lepo, pa kamor že pač greš. In še naš rek ki ga je bilo slišat vsako jutro po CB postaji predno smo krenili, tudi ob zgodnjih urah (ob 05.00 po našem času) in so nekateri člani posadk še spali:" AL SE GRE, ali SMO PER-AJT?"

Boštjan-MC Lojzek.

Cetinski:
Pa še kotiček za morebitne pripombe tistih, ki so pomotoma zašli na mojo spletno stran in bi po skoraj 14 letih obstoja radi dodali svoje mnenje, morda kaj pohvalili, pokritizirali, seveda bo šla objava najbrž skozi cenzuro, so pa manjša zbadanja dovoljena...

Prosim za dovoljenje za objavo komentarjev, ki bodo prispeli na moj e-naslov   in če bo odziv soliden, bom razmišljal o vključitvi sprotnih komentarjev.

4.8.2013 ob 09:54  je prispel prvi komentar!

Igor pozdravljen! Lep pozdrav tebi in celi morski družbi, od doma pridno spremljamo vaše morske dogodivščine po Grčiji. Ne hodite domov, v domačih krajih je pravi vročinski pekel, vročinski rekordi padajo kot za stavo. Lep pozdrav iz Kidričevega Marina in Stanko

11.8.2013 ob 15:17

Igor pozdravljen in dobrodošel doma! Hvala za fenomenalen potopis, prebiral sem ga vsakodnevno in se ob tem zelo zabaval. Ideja o komentarjih mi je pa zelo všeč in že vidim kako bo morda prerasla v forum, kar bi bilo super.

11.8.2013 ob 22:08

Živjo. Vesela sem bila vsakodnevnih javljanj ter komaj čakala novih objav. Nama z možem je bil Peloponez zelo všeč in se bova tja sigurno še vrnila. Komaj čakam koordinate… in seveda »prave resnice« sopotnikov.  Lep pozdrav Nada

12.8.2013 ob 09:58

TUDI JAZ REDNO SPREMLJAM VAŠA ZANIMIVA POTEPANJA IN NA TA NAČIN SPOZNAVAM LEPOTE NAŠEGA SVETA. SLIKE IN KOMENTARJI SO ODLIČNI IN KAR TAKO NAPREJ. L.p. Marko

12.8.2013 ob 14:59

Pozdravljeni! Tako kot vsak vaš potopis, je bil tudi ta po Grčiji zelo zanimiv. Z možem sva ga redno spremljala in mogoče se podava po isti poti, saj tudi sama zelo rada potujeva in odkrivava nove kraje, seveda z vašo pomočjo. Le tako naprej, pa še veliko novih doživetij vam želim, seveda z obširno razlago, tako kot doslej! Lep pozdrav iz Slovenskih goric! Breda

19.8.2013 ob11:26
Igor lep pozdrav. Po tedenskem dopustu smo prebrali dokončan potopis, katerega sem sam spremljal dnevno. Odlično!

Pozdrave iz Kisovca Gregor z družino.