Murter 15.6.3013  Cres 31.5.2013

Junij gre že proti koncu, pred nami so najlepši dnevi in bila sva komaj dva vikenda na morju. Vesna pravi, da nima še nič barve in da si mora pravočasno nabrat podlago za vroče grško sonce, ki nas čaka naslednji mesec.

Sicer so prazniki pred nami, torej lahko bi bil ornk podaljšan vikend do petka pa tja do torka 25.6., pa sva v petek vseeno ostala doma in brkljala okoli hiše in se v soboto zarana najprej odpravila na tržnico v Reko. Ribja tržnica, zame najboljša na Jadranu, je bila polno založena, spet so laufali škampi po škafetah. seveda sva vzela sardele za malico, škampe za večerjo in oradice za jutri...
Presenečenje, ki sem ga sicer pričakoval, naju je čakalo takoj ko sva iz Reke vstopila na avtocesto proti jugu. Napaka, morala bi iti po stari cesti proti Bakru. Zamudila sva se pol ure, da sva zapeljala na magistralo nad Bakrom. Ker pa mi je šla gneča, strnjena počasna kolona na živce, sem zavil v hrib na Hreljin. Plan je bil zaobiti gnečo vsaj do Crikvenice. Med Mejo in Križiščem je bilo sicer še nekaj gneče. V Križišču sem edini izskočil iz kolone proti Bribirju in za hribom pripeljal v Crikvenico. Res je bilo vmes še nekaj del na cesti ampak to niso edina dela... Cesto razkopavajo tudi med Novim Vinodolskim in Senjem. Na tem delu namreč še ni tako lepo obnovljena, kot tisti del od Karlobaga proti Zadru.

Tako sva tudi na tem delu vozila po makadamu in nabirala ure. Skupaj z obiskom Reške tržnice sva nabrala 140 km in porabila skoraj 4 ure.

V Sibinju že z magistrale vidiva, da je nekaj prostora na plaži Sibinj di Santorini, na vstopu v kamp vržem osebne mlademu receptorju, ki nas le vpraša koliko časa bomo in ali imamo psa. Tokrat sem v kopalnici avtodoma prešvercal (Vesna ne ve) novo pridobitev, seveda jo imam le na preizkušnji.
Zapeljal sem se en krog proti Novem Vinodolskem in se tudi brez težav vrnil. Vesna je nasprotovala z vsemi4imi, da bi se vkrcala, ker pravi, da nimam izpita in da ponavadi še z blazino ne najdem več na obalo, hehe. Aha, tole zgodbico moram še povedat. Parkirava na plažo okoli desete ure, pred nami se namešča mlada družina. Ko stopim ven se poglavar takoj obrne name in direktno pove, da je vesel, da smo se srečali na "kraju zločina", hehe. Ko od presenečenja zajame sapo pove, da so ravnokar prispeli, imajo avtodom le kratek čas, saj so svojega old-timerja spravljali skupaj skoraj leto dni. Seveda so si za prvi dopust našli destinacijo ravno na tej plaži, po ogledu najinih potopisov na internetu.
Torej mlada popotniška družina, Gregor in Romana s fantičkoma Dominikom in Janom iz Zagorja ob Savi, natančneje iz Kisovca, bo na tej plaži ostala teden dni. Poleg nas sta desno sta še dva SLO avtodoma, le na koncu je en Dethlefs z nemško registrsko. Lahko bi se reklo Slovenska avtodomarska plaža. Pa ljudje kje je to še možno?, res le v Grčiji, bi rekel.
Ker sva za malico kupila pol kilce svežih sardelic, očistiva in dava na hladno še dve pridne oradice po 400 g. (Sardele 5 kun, oradice 49 kun) Zraven še solatko (čebulica, paprika, paradižnik, olivno olje), kot pred 30 leti v kampu na Pagu...
Razgledujeva se po kampu in izvem, da je eden od bratov lastnikov uredil parcele in postavil dandanes popularne mobilne hiške. Pove nama, da bo kasiral od 60 do 100 EUR na dan, odvisno od sezone. Tudi lokalček na plaži je v družinski lasti, šefica precej lepo skrbi za ambient. Cene pa imajo seveda navite ali pa tudi ne, le nama se ne zdi smiselno dajat za večerjo 50 eur, če za 8 EUR lahko na njihovo elektriko spečeva dve oradici ali pa npr. kg škampov na buzaro. Ambient pa je itak zagotovljen.
Šef, katerega ime ne vem, sem ga pa enkrat kar poimenoval Ben, ker mi je bil podoben enemu Ben-u, stalno patruljira po kampu in vedno se ustavi pri svojih gostih. Mi2 sva tu tretjič, morda četrtič in že na daleč nama je mahal in spraševal kdaj sva prišla in koliko ostajava. Seveda samo za vikend, saj morava med tednom delati. Sta še edina, ki delata, je omenil. Nato mi razkaže novo pridobitev, poravnal je ogromno parcelo, ki jo bo še ogradil s škarpo in zagotovil ravne parcele za avtodome. Zvečeri se in iz hladilnika preseliva škampe v pripravljeno buzaro... Tokrat sva kupila malo večje, problem sva imela le z manjkajočo konzervo pelatov, saj sva pokurila vse zaloge v kleti avtodoma, pa še rožmarina nisem nikjer našel, čeprav sem se obiral po celi vasi in ga iskal tudi na pokopališču, ki je sredi kampa. Kljub temu so bili škampi odlični in za polizat vse prste...
Nagradna uganka... pa ne že spet... pa vendar, kateri predmet je brezpredmeten na mizi... Pravilne odgovore prosim do treh na moj mail. Nedeljsko jutro, sosed Gregor že ribari z mlajšim sinom Janom.
Kmalu se znajdejo vsi v vodi, mlajši Dominik se zaradi prvomajske slabe izkušnje v Savudriji malo izogiba vode, vendar se že korajžno privaja.

Kaj pa je bilo? Ata Gregor pripoveduje, da so bili v kampu Pineta med prvomajskimi in vsi so do gležnjev malo čofotali po mrzli vodi. Medtem ko je sam odšel v avtodom po fotoaparat, je Dominiku spodrsnilo, med reševanjem se je z njim potopil še Jan in nato še Romana, tako so bili ob povratku vsi trije godni za slikanje v povsem mokrih oblačilih, hehe...

Zdaj sem se spomnil, da sta na morje danes navsezgodaj krenila tudi novopečena prikoličarja Olga&Bojan, člana modelov in najizkušenejša talenta, posebej za "rožce".

Torej po preverjenih informacijah naj bi krenila iz Kočevja s kompozicijo ob štirih zjutraj po jadranski magistrali na Murter na tedenski dopust. Tokrat prvič solo, torej brez spremstva Dragota in Metke, s katerimi sta se odpravila na prvo potovanje s prikolico po BiH in Dalmaciji za prvomajske 2013.

Preračunal sem, da bi se morala mimo Sibinja privlečt okoli 6:30 in kar nekaj časa sem čakal na magistrali, da bi naredil zgodovinski posnetek ali celo filmček. Nisem ju dočakal, najbrž sta "Žabico" vlekla po avtocesti in jih na ta konec sploh ni bilo.

Ne glede na vse pa sva z Boštjanom dva dni pred tem obiskala Bojana, ki je bil v velikih pripravah za odhod od doma. Ravno je pospravil testno postavljen baldahin, ko sva prispela na prevzem. Nama pa je pokazal odlično pripravo, na sodček za slive je zmontiral pipo in ga napolnil s cvičkom, šala, seveda je ta sod napolnil z vodo, da si bo med peko na roštilju lahko splahnil roke.
Bojan nam je nato postregel z odlično domačo bržolico, ki smo jo splahnili z litrom refoškega. Pred tem pa nam je še razkazal vso opremo, ki jo bo vlekel s seboj na Murter.

Malo smo se še menili, da bi morali enkrat skupaj odrinit na pot vsaj do Sibinja in tam zakuriti roštilj, vendar Bojan pred nedeljo ne bo mogel od doma, Boštjan je namenjen za vikend v Portus na Uncu in v Marezige k Frankotu, Drago ne more dobiti dopusta, Ladita ni v državi, Marko se pripravlja na Abrahama, Dac pa kombi še nima opremljen do te mere, da bi se mu lahko reklo avtodomček.

Torej kje smo ostali... aha...

Danes sem Vesno prepričal, da gre z menoj na testno vožnjo od Novega Vinodolskega do Senja. Vkrcala sva se v kanu na plaži pred avtodomom in na debelo mahala z vesli najprej pol urce proti Vinodolskem, nato še nazaj proti Senju.

Pred dehidracijo naju je rešila precej ohlajena in seboj vzeta v termo torbici pločevinka union prička.

Zadeva s kanujem se je izkazala za super popestritev in za popoldne načrtujeva prečkanje Velebitskega kanala vse tja do Krka ali pa kar na Goli otok.

To najbrž ne bo šlo ampak zamisel pa je ane?

Ker nas naslednji vikend po treh letih čaka naporen raft po Kolpi, so vaje z vesli več kot primerne.

Tudi Boštjan in Dolores sta ta vikend na skrivnem treningu v Slovenskem primorju, vemo le to, da sta z avtodomom prespala na Uncu pri gostilni Portus,

najbrž pa na skrivaj vadita v podzemnih Škocjanskih jamah, hehe

Računamo na ornk dogajanje, ki bo preseglo tistemu iz leta 2010, klikni spodaj in uživaj...

Torej kje smo ostali? Aha, na morju oz. v Sibinj di Santorini.
Ponedeljkovo jutro 24.6.2013, sosed Gregor mi prinese pokazat certifikat za starodobnika, na keterem so še slike, ko avtodom še ni bil povsem restavriran. Midva ponoviva vajo z oradicami iz konvekcije, tokrat 400 gramske iz Reške tržnice, predlagam peko 10 minut na polno 250 stopinj in še 15 minut na 200 stopinj.
Jutro se je pričelo z vremenom, kot se šika in vse je kazalo, da se vremenska napoved o poslabšanju ne bo uresničila. Šla sva še na zadnjo vožnjo po Velebitskem kanalu s kanujem, za katerega sva ugotovila, da je super popestritev, res pa zahteva nekaj opletanja in tudi vrnit ga bo treba v prvotnem stanju.
Vročina je res malo popustila in komot bi ostala še en dan, vendar... ... se je v pol urce pooblačilo in nad Istro in Krkom so že sekale strele, prihajala je nevihta, stanovalci kampa so na veliko pričeli s pospravljanjem tend in ostale šare.
Spokala sva kufre, se še poslovila od sosedov in jo mahnila na jug... ... seveda le do Senja in nato zavla v hrib oz. v dež proti Žuti Lokvi in po avtcesti do izvoza pred Karlovcevm, Novigrad n/D ter pri Metliki prečkala Kolpo. Nadaljevala prek Gorjancev v novomeško Qulandio, tako da se je dan "lepo" zaključil tudi "zanjo", hehe.
Obiskala sva še manjši arboretum... ... seveda je to pred gostilnico Falkenau v Kočevju.

holiday beach 02 Domov Potepanja  transport motorhome 01  Zadnja sprememba na strani: 26.06.2013 05:05