Domov Potepanja  Prvomajske 2013 Junij 2013 na Murterju
Otvoritev kopalne sezone junij 2013 - Krk Cres transport motorhome 01
Končno je konec zime, a kaj ko je treba še vse urediti okoli bajte... avtodom pa sameva. Vendar, ko je vrt urejen se ve, da se bo kmalu šlo...
A na dan odhoda je vreme tako, da slabše ne more biti,  na petek 31.5.2013 lije kot pri norcih. Ampak če smo se odločili, da gremo, pač gremo. Ne bi rinili predaleč ampak vsaj malo po Kvarnerskih otokih. Opazujeva avtocesto nad Bakarskim zalivom, že skoraj v funkciji.
Zapeljeva na Krk, v daljavi nad Cresom se nekaj sveti, na celini pa se še kar nabirajo oblaki. Vsaj dežuje ne več, potrebni pa so velurčki, ker je mraz. Da ubijeva popoldan parkirava kar v centru Njivic na rivi. Želodci so ratali sitni in zavijeva v znan lokal Rivica.
Sedeva kar v notranje prostore, saj je zunaj še vse mokro od nevihte. Okolje deluje bolj iz časov bivše juge, prav tako tudi strežno osebje. Ko možakar vidi, da imava namen nekaj pojesti nama takoj prinese eno švoh predjed, da nam razdraži brbončice. Naročiva eno vročo škampovo juhico in se dogovoriva za dve porciji lignjev.
Seveda nama uspe naročiti tako, da nam zmešajo pečene in na žaru, kot v Venusu. Seansa nas stane dobrih 200 kun več kot v Venusu v Selcah, vendar je treba računati, da so bile samo juhe po 38 kun, da nam je uturil ustekleničeno vodo za 20 kun in da nam je na začetku zaračunal še nekaj, kar sploh nismo dobili in da ni bila morda postrežnina...
Bova pa pri kampu danes prišparala, zato zapeljeva v Pineziče, kjer imava ogledan vikend, seveda nama zadostuje parkirišče tega vikenda. Pineziči imajo svoj zaliv s plažo, ki je bila v precej klavrnem stanju.
Imajo pa zato domorodci vsak svojo barko in se vozijo okoli otoka na lepše plažice. Sobota, 1.6.2013, danes se je začelo metereološko poletje in zjutraj se pred vkrcanjem na trajekt zapeljeva v bližnjo ribarnico po dve orenk oradici. Vreme je še malenkost meženo ampak nad Cresom se zdaj zares jasni.
Ko parkirava v Valbiski v čakalno vrsto se tu že tare turistov kot sredi sezone. Res pa so danes podražili trajekte in skok na Cres se za naju podraži za cca 60 kun na 280 HRK. Na trajektu že nažiga sonce, Velebit v ozadju pa je še vedno ves v oblakih.
Zapeljeva najprej v mesto Cres, direktno na makadamsko parkirišče za cerkvico in se peš odpraviva v center na jutranjo kavico s travico. Malo še pomišljava ali bi se vseeno odpravila proti Lošinju, vendar se spomnim, da je vreme po aladinu zagotavljalo ravno na Cresu ves dan sonce.
In res, spucalo se je v nulo in sonce je nažigalo ves dan. Še pozno popoldne s plaže opazujeva, kako je le Istro zajelo neurje.
Zvečer se je le malo ohladilo in večerja z oradicami iz konvekcijse (kakšen je že recept?, aha pečico prižgeš na polno, po 5 minutah, ko se segreje položiš na rešetko orade, pečeš na polno 10 do 15 minut, nato zmanjšaš še za 10 minut na 200 stopinj. Meso mora biti sočno in če gre lepo od kosti je seveda vrhunsko pečeno. Kdor želi jesti ribo, ki je presušena in se valja po ustih kot žaganje naj jo peče pol ure in več. Vikend je hitro minil, v nedeljo dopoldne zapuščava Kovačine, kako že rečem, leta 2000 ko smo iskali kamp v južni Dalmaciji okoli Dubrovnika, nam je tamkajšnji domačin rekel, naj gremo v kamp na Cres, ker da ni boljšega kampa na Jadranu. Najbrž je imel prav, plačam 170 kun in zapeljeva se še v mesto, še malo opletava okoli, češ saj imava dovolj časa za trajekt, potem pa...
Pol ure pred odhodom se postaviva v vrsto sredi hriba. No lepo, vozi pa precej poredko... Vesna se ne more odločit ali bi bremzala avtodom po klancu in da grem jaz po karte ali bi šla ona po karte, najraje seveda nič od tega ampak na koncu se je le odločila za sprehod v dolino do blagajne za karte.
Da ni kupila prave karte ne smem omenjat, je pa res, da nas je en hohštapler prehitel v vrsti in nam skoraj onemogočil vstop na trajekt... Ker sem se pritožil kapitanu mi je rekel naj pokličem policijo, ker pa me je potem vseeno spustil kar na rampo trajekta sem se mal pomiril, hehe.
Zapeljeva se še v Venus v Selce, kjer naročiva klasiko seveda. ...njm...njm...
V Selcah je na rivi sejem - praznik jagod. Odlične domače jagode, kupiva dve košarici.
Sprehodiva se še skozi oba kampa v Selcah. Dela se na veliko, posebej v bivšem vojaškem kampu Uvala slana so aktivni. Zrihtali so celo parcele za prehodne goste, namestili nekaj mobilnih hišk, kar mi manj ustreza in poterali pavšaliste vrtičkarje proti izhodu, hehe (slika spodaj).

Na gornjih slikah pa so lepo urejene parcele v prvi vrsti civilnega kampa Selce.

Nazaj grede srečava še Mirana, dolgoletnega prikoličarja v kampu Selce. Povem mu, da sem spet na njegov račun za 2 brezplačne ure parkiral v kamp, kao na "poseto k Miranu", če bi ga slučajno kaj spraševali na recepciji namreč.

Nadaljujem pa z resnično smešnico, ko sva se nazadnje švercala v kamp sem ves vesel razlagal receptorki, da grem le na obisk k Miranu (in ne v Venus na kosilo), pa mi je receptorka vsa navdušena rekla, da je šel Miran žal že domov...