Domov Potepanja  Dogodki Avtokampi Kamere
Prejšnji dan 19. dan - sreda, 25.7.2012 Naslednji dan Murter - Selce - Kočevje
1. dan sobota 7.7.2012 2. dan nedelja 8.7.2012 3. dan ponedeljek 9.7.2012 4. dan torek 10.7.2012 5. dan sreda 11.7.2012
6. dan četrtek 12.7.2012 7. dan petek 3.7.2012 8. dan sobota 14.7.2012 9. dan nedelja 15.7.2012 10. dan ponedeljek 16.7.2012
11. dan torek 17.7.2012 12. dan sreda 18.7.2012 13. dan četrtek 19.7.2012 14. dan petek 20.7.2012 15. dan sobota 21.7.2012
16. dan nedelja 22.7.2012 17. dan ponedeljek 23.7.2012 18. dan torek 24.7.2012 19. dan sreda 25.7.2012 20. dan četrtek 26.7.2012
Zjutraj se je razvedrilo, le še tu in tam je visel kak oblak. Peljeva se še na zadnje kolesarjenje v Tisno in glej ga, na parkingu kampa Jazina se "šverca" avtodomar Boštjan. Midva s kolesi on pa zaradi speče družine kar z avtodomom naredi premik na parkirišče v center Tisnega, kjer popijemo še zadnjo skupno kavico.
Boštjan se nato še za nekaj dni namesti v kamp, seveda pa so vse parcele zasedene in kar nujno je, da se mi spokamo ven. Prvi red, kamp Jazina.

Naredimo še poslovilno fotko in zapuščava Jazino in obljubim, da naju ta mesec ne bo več nazaj. Obvezni postanek pri mami Mili ob cesti v Putičanjih, kjer navadno kupimo še kako zelenjavo in predvsem vrečo čebulice čipole. Nazadnje nam za male denarje porine še grmiček rožmarina, zraven stopi še gazda in pove, da je služil vojsko v Ljubljani in tudi v Mariboru je že bil. Potarna, da jim je narava letos že dvakrat uničila zelenjavni vrt in da bo letos slaba letina.
Nadaljujeva po avtocesti do Maslenice (44 kun za odsek od Pirovca). Za Velebitom se nabirajo oblaki, zato nama je ljubše potovati po Jadranki. Kar nekaj časa voziva za Švedskim dvoosnim avtodomom, ki suvereno zapelje tudi v ozek tunel, kjer nima prednosti in šlo je na milimetre, saj se je v tunel zapodil tudi nasproti vozeči domačin.
Okoli poldne se le oglasijo želodci in kaj ko bi še v tretje poskusila v Sv. Juraju najti primerno restavracijo. Najdeva prostor za parkiranje, vendar ko izstopiva vsa vas smrdi po razliti nafti. Narediva le krog med hišami in nadaljujeva v smeri Senja. Pomislim na prijetno GRIL TERASO v kampu Sibinj, kjer sicer še nisva jedla, vendar bi bilo najbrž prijetno sedeti in pomalicati povsem ob plaži. Na recepciji se zmenim, da nam pustijo parkirati, v kampu, kar ni noben problem, nam omeni receptor. Mimo se pripelje na skuterju tudi lastnik z brki, ki je podoben Ben-u (jees, nou)... in naju veselo pozdravlja. Pa saj sva bila to do sedaj le trikrat...
Ko pa pregledava menu se nama zdi, da naju hočejo oropati. Porcija lignjev je 100 kun plus 20 kun priloga.

Spijeva le malo pivce se poslovimo od sicer prazne GRIL terase.

Pokukava še ali je najina parcela "di Santorini" prosta, seveda ni, torej se vidimo septembra.
Kamp je precej poln in vse kaže da je tudi voda topla, saj ljudje čofotajo. Pozornost pa vzbudi mali kanu za dva, ki ga mimo prineseta Nemca, tip Panama P330-E. Ima privzdignjene sedeže in če se ga kje dobi za primeren denar sem zainteresiran. S še bolj krulečimi trebuhi se približava pogorišču med Novim Vinodolskim in Selcami. Ceste so že odprte, precej pa smrdi. Ko zavijava v kamp opazim tudi delno požgano drevesnico in vse kaže da je ravno tu ogenj prečkal magistralo.
V Selcah je vse po starem, tudi gneča je znatna, dobiva zadnjo prosto mizo v Venusu. Včasih sva sem hodila na kosilo iz Murterja, no tokrat iz Grčije. Sicer so nekaj podražili in izločili solato iz porcije, vendar je zadeva še vedno vrhunska in tudi vredna tega denarja, v Sibinju bi dala skoraj dvakrat več.
Kupiva še kruh in burek v pekarni zadaj in glej ga glej, mimo gre Borut in kar rine v nesrečo proti meni, čeprav ve, da se bomo slikali in pristali na spletu. Pove še, da ugodno (sumim da zastonj)dopustuje v bližnjem apartmaju in me opozarja, da ga ne bi slučajno objavil na Twiterju, ma kak twiter, sem rekel, sploh ga ne uporabljam. Po 18 dneh, do sedaj je bil to najdaljši dopust, prihajava domov. Med Livoldom in Kočevjem naletiva na več semaforjev na tako kratki razdalji, kot sva jih na vsej poti in še eni vozijo kar po levi, hehe.
V Kočevju dežuje, zunaj je 20 stopinj, no lepo, take dobrodošlice pa še ne. Števec pred hišo se ustavi pri 3910 km.
Povzetek je še v delu, pritisni F5, morda je že kaj novega...

Startala sva v soboto 7.7.2012 in tri dni počivala na Murterju, v torek 10.7.2012 se nam je pridružil Boštjan in prek Međugorja in Mostarja smo prispeli v Sarajevo v kamp na Iliđi in se potepali po nočnem Sarajevu. Naslednji dan smo nadaljevali prek Pal in mimo Goraždov ter Višegrada v Srbijo. Ustavili smo se na Mokri gori, Šarganska osmica in Drven gradu ter mimo Čačka in Kraljeva zapeljali na avtocesto proti Nišu in prespali v Leskovcu pred gostiščem Gurman. Šestega dne v četrtek smo nadaljevali prek Makedonije v Grčijo in se nastanili na prvem prstu pod Solunom v kampu Ouzoni beach in ostali dva dni. Nato smo v soboto 8. dne nadaljevali prek celinske Grčije k Jonskemu morju. Vmes smo s ogledali še Meteoro in ob sončnem zahodu prispeli na Lefkado in prespali na nasipu pred mestom. V nedeljo smo se premaknili na znano plažo Porto Katsiki na jugo zahodu Lefkade in ostali en dan. Nato smo si en dan ogledovali vzhodno obalo Lefkade in spali na parkirišču plaže Pefkouila beach severo-zahodno. V torek enajstega dne smo potovali proti Albaniji in spali na parkirišču v vasi Sagiada. 12. dan smo prestopili mejo z Albanijo in se po obalni cesti premikali na sever proti kampu Kavaja, kjer smo prespali. Sledi premik mimo Tirane in Skadra v Črno Goro trinajstega dne, ko smo prispeli v Ulcinj in prespali v kampu Safari beach. Tudi tu nismo zdržali več kot en dan in se štirinajstega dne v petek 20.7.2012 premaknili v kamp JAZ pri Budvi. Naslednji dan smo prestopili mejo in spali v kampu Solitudo v Dubrovniku. Boštjan je nato kampiral v Prapratnu na Pelješcu, midva pa na Makarski rivieri v kampu Uvala borova. Boštjan je sedemnajstega dne v ponedeljek naredil premik v avtokamp Dole - Živogošče, midva pa na Murter v Kosirino, v sredo zjutraj pa smo se v Jazini spet dobili z Boštjanom. Midva sva se odpeljala proti domu, Boštjan pa je ostal do konca tedna v Jazini.