Domov Potepanja  Dogodki Avtokampi Kamere
Prejšnji dan 16. dan - nedelja, 22.7.2012   Naslednji dan Dubrovnik - Neum - Podaca avtokamp Uvala borova
1. dan sobota 7.7.2012 2. dan nedelja 8.7.2012 3. dan ponedeljek 9.7.2012 4. dan torek 10.7.2012 5. dan sreda 11.7.2012
6. dan četrtek 12.7.2012 7. dan petek 3.7.2012 8. dan sobota 14.7.2012 9. dan nedelja 15.7.2012 10. dan ponedeljek 16.7.2012
11. dan torek 17.7.2012 12. dan sreda 18.7.2012 13. dan četrtek 19.7.2012 14. dan petek 20.7.2012 15. dan sobota 21.7.2012
16. dan nedelja 22.7.2012 17. dan ponedeljek 23.7.2012 18. dan torek 24.7.2012 19. dan sreda 25.7.2012 20. dan četrtek 26.7.2012

Danes smo vsi vstali na levo nogo in bili en bolj pameten kot drugi. Ko smo na internet pogledali obete za vreme na Jadranu smo se začeli spraševati kje nam je pamet, da nismo še teden dni ostali v Grčiji. Mene nič ne glejte, je rekel Boštjan, ampak smo se zmenili, da gremo še na Murter, kjer nas čaka kup kolegov, Sonja, Ksenija, Tomaž, Robi pa tudi ena bolj slavnih sorodnic z možem Marjanom spet letuje v Betini in komaj čaka obiske, najbrž, hehe.

Tudi po radiu slišimo, da je na severu hudo, posebej pod Velebitom, poleg tega pa divja kar nekaj požarov ter da so dopoldne že evakuirali cca 1000 gostov iz kampa Selce, saj gori v neposredni bližini.

Dubrovnik, avtokamp SOLITUDO, eden dražjih kampov, ki sva jih obiskala, ne vem če ni celo dražji od LIDA pri Benetkah, ki velja za najboljši evropski kamp in ima doterano plažo in dva vodna parka v kampu.

OK tudi Solitudo ima sanitarno postajo za avtodome oz. stranišče bi rekel. Obenem natočiš še svežo vodo, izpustiš odpadno, če jo nimaš odprto, kot mi2 in tudi opereš vozilo če se ti da. Aha, odprto odpadno, lahko bi rekel svinjakarji ampak tista kaplja vode naj kar teče pod avto, saj nimamo jakuzija v vozilu. Svinjakarji pa so tisti, ki odprejo smrdljiv rezervoar odpadne vode takrat, ko je poln in zalivajo s svinjarijo vso okolico.

Boštjan bi rekel ali se je napletla kakšna zgodica? Seveda, na sanitarno postajo sva odpeljala po enajsti uri, ko sva bila že kake dve ure pripravljena na odhod, Brunci pa se še niso zavalili iz pojstel, hehe. Ja večer je bil pač naporen in popadali smo v postelje po polnoči, ko nas je taxi dostavil v kamp.

Boštjanu sem omenil, da bova izkoristila prednost in šla še na tržnico v Gruž po ribe in morda škampe ter nato naprej proti severu, on pa se lahko drži svojega plana in gre na sunčani Hvar. Menil sem, da ni nič hudega, če gremo po 14 dneh malo vsak po svoje.

Vsi člani odprave, ki se bliža koncu, smo delovali utrujeno in naveličano, zato je sprememba koristna.

Vreme pa je itak napovedano slabo za naslednje tri dni in če bodo začele padat ošpičene prekle, greva mi2 itak domov na teraso sedet.

Aha, še zgodbica, ki se je napletla takrat, ko se je avtodom podelal in ko sem mu natočil svežo vodo ter  opral še stekla in vstopil v vozilo bos. Speljem mimo recepcije in opazim, da mojih kroksov ni pod volanom. Le kam so šli. Prešine me, da sem jih pustil na sekretni ploščadi za avtodome. Zagrabi me panika, da mi jih ni medtem kdo ukradel, Vesna pa je itak rekla, da je konc, in da jih ni več pa še originalni so. Seveda zapeljem nazaj in tam ležijo moji lepi zeleni kroksi že vsi povoženi, vendar še uporabni.

Za reševanje kroksov uporabim Vesnine lepe vijolične japonke in potem jih slišim, da so za dve številki večji in širši kot takrat, ko jih je kupila.

Končno zapeljeva z Babinega kuka v Gruž, kjer pa opazim, da niti nimam kam parkirat in da je tudi tržnica zaprta, saj je nedelja.

Malo pomislim in se spomnim, da se da v Neumu kupit poceni ribe in še kaj, da ne rečem morske čevape, kot rečejo posebnim školjkam, ki so na Hrvaškem prepovedane.

Zapeljem preko mosta dr. Franja Tuđmana, kasneje sem po radiu slišal, da so ga celo zaprli zaradi burje.

Desno je z mostu lepo videti Župo Dobrovniško, levo pa plažo kampa Solitudo, kjer smo se včeraj kopali v svinjariji.

Kamp namreč sploh nima svoje plaže, do ene od plaž se je potrebno spustiti kakih 5 minut peš v dolino in potem praskat nazaj v kamp.

Voda na plaži je zaradi gneče in tudi velikih ladij, ki prihajajo v zaliv nasproti (luka Gruž) precej umazana in na gladini plava svašta, da ne omenim zgodbice z wasisdasiči, ki se je zares zgodila v eni od marin, ko je švaba zaplaval okoli svojega čolna in ga fasal.

Peljeva naprej mimo Pelješca do Neuma. Tu se ustavimo, tako kot davnega leta 2000, ko smo tod opletali z najetimi kamperji (JOLLY varianta).

Stopiva v trgovino in kupila bi tudi prepovedane školjke prstace, ki so tu vedno na voljo, vendar hrvati obljubljajo podaljšane počitnice za rešetkami, če te dobijo s prstacem v ustih. Hvala lepa, tega nam ni treba in namesto kg prstacov, ki so po 160 kun, kupiva kilo dagenj za 4,95 kune/kg. Ker so oči zaradi švoh zajtrka velike, vzamem še kg oradic, ki so tu po 39 kun/kg in pa porcijo bosanskih čevapov in kajmaka. To zadnje bolj za rezervo, če jutri zvečer ne bo kaj jesti.

Kot že tolikokrat ponovno občudujeva lepo pokrajno ob izlivu Neretve v morje in pa stojnice, ki se šibijo pod težo zelenjave, sadja in medu.

Posebej vabljive so kopice lubenic, ki jih hladijo z vodo, načrpano iz Neretve.

Seveda lubenic nimava kam dati in ponavadi se potem še obmetavava z njimi.

V planu imava enega od kampov na južnem delu Makarske riviere. Tu so plaže posute z drobnim belim peskom ali kamni.

V igri je kamp Dole, kjer smo bili že vsaj 3x ali pa zraven eden od sosednjih kampov Čiste.

Boštjan mi je pred odhodom sicer omenil, da je kamp Čiste poln Madžarov in da je prijatelj Tomaž tu s prikolico moral celo prespati kar pred vhodom.

Preseneti pa me velika nova tabla za AVTOCAMP Uvala borova, morda kakih 5 km pred Drvenikom. Ustavim in se sprehodim do ograje in dobim občutek, da gre za kamp pod magistralo na hribu, ki nima svojega morja. Že hočeva oditi, ko se približa "Primarijus kampa" Mijo in naju prijazno povabi na oglede.

Šef sprejema gostov Mijo nama pove, da imajo kar nekaj parcel tudi ob morju, ki jih imajo najraje Slovenci, seveda prvi red.

Ko nama pokaže eno od treh prostih parcel na plaži ne pomišljava več in se sparkirava nanjo.

Mijo še omeni, da se bo zdaj umaknil in da nama je na voljo kadarkoli, seveda si mislim, ajde beži na cesto in počakaj še Boštjana. To mu tudi omenim in da mi rezervira parcelo zraven.

Sporočim še Boštjanu koordinate, vendar me fant ignorira, ne ve kaj je zamudil...

Ali je prvi red? Res je višinske razlike kakih 10 m ampak zadeva je podobna kot na Lefkadi. Torej stopnice kot na Lefkadi na Porto Katsiki beach, za ogled preleti sliko z miško.
Ker gostov ni se odločiva, da narediva dagnje za malico, orade za večerjo, čevape pa prihraniva za jutri. Školjke na grobo opereva, zdrgneva svinjak na njih in odtrgava kosmato zadevo stran.

Da ne bi mazali sto kastrol vzamem konvekcijsko iz špajze in Vesni omenim, da bi bile dagnje dobre kuhane v tozadevni napravi.

Pa poskusimo, zlijem nekaj olivnega olja v vročo pečico in nanj stresem nasekjan česen. Dodam školjke, malo belega vinčka.

Mešamo in kuhamo na 250 stopinj, cca 10 - 15 minut, toliko da se vse odprejo, vmes dodamo še malo drobtin in peteršilja.

Pred večerjo se opraviva na sprehod v smeri naselja, kjer naletiva še na dva kampa in sicer kamp Dalmacija, kjer imajo zanimivo ponudbo v lastni restavraciji, češko pivo ZUBR po 13 kun za pollitrski vrček. Zraven je še kamp Viter, oba sta nižjega cenovnega razreda, v slednjem je videti nekaj prehodnih gostov z avtodomi.
Prideva do pomola in nekako se mi zdi da gre za naselje Zaostrog, vendar nisem prepričan. Ob pomolu je zvečer prispel na prenočevanje tudi trajekt, ki sicer vozi iz Drvenika najbrž na Hvar. Vse kaže da je tu več prostora za nočni vez.
Prav presenečen pa sem bil nad plažnimi navodili ob pomolu. Kaj takega še nisem videl, ne da ne smeš jesti na plaži in piti pivo, ni dovoljeno niti zapuščati blazine in brisače, ko greš v vodo, saj sledi ukrep odvažanja na deponijo oz. metanje stvari v kanto. Pred mrakom očistim še štiri male oradice, Vesna jih le nasoli in fliknemo jih za 15 minut v konvekcijsko. 5 minut na polno, potem še 10 na 200 stopinj. Ne pretiravajte, ker so 25 dag težke sigurno pečene v tem času in gredo lepo od kosti. Če je riba polkilska naj se peče 30 minut.