ogledov od 17.05.2015 IGOR CETINSKI POTOVANJE Z JOLLY CARAVAN 2000  (obnovljeno ob 15 letnici)

DOMOV       POTEPANJA    15 dni s KAMPERJI PO JADRANU JULIJA 2000

Letos mineva 15 let, odkar nas je po letih sindikalnega kampiranja v prikolicah in šotorjenja prijelo, da bi poskusili dopust zastaviti malo drugače.

Vse do Dubrovnika in malo tudi po otokih smo se odpravili s tremi najetimi avtodomi. Tri štiričlanske družine za 15 dni. Bilo je super in nepozabno in menim, da nas je ta način dopustovanja dotaknil vsakega od nas in pustil nepredvidljive posledice... s skupnim imenovalcem, glavno da se gre in lahko tudi vsak dan drugam...

Prvi dogovori pri najemodajalcu JOLLY CARAVAN na Brezovici pri Ljubljani so potekali spomladi 2000, ko smo se dogovarjali za termine in izbirali možna vozila. Najprej smo se pogajali za 10 dni (220 DEM na dan (op. cca 110 EUR) + gorivo + kampi ajajajajaj). Dac in Matjaž sta se navduševala, da bi vzeli vsaj za dva tedna ali pa še več.
Seveda direktor Jolly ni imel nič proti, jaz pa sem se branil z vsemi 4mi. Avtodomi so bili lepo ohranjeni in stari do 2 leti,
lepo opremljeni, in praktično samo za "it".
Za reklamo smo se še malo vozili po mestu in okoli žlahte. In popoldne odrinili v Štalcerparg proti jugu.
Postanek smo naredili še na celini v Gorskem Kotarju. Cilj prvega dne pa je bil vsaj PAG. Imeli smo notebook in GPS navigacijo.
Parkirišče na Pagu - Naselje Gajac - že 1. dan smo se švercali na parkirišču sredi naselja in pekli čevape na pločniku. Kar resno smo zastavili drugi dan, ko smo parkirali pred recepcijo AC ZATON pri Zadru, vendar je bil kamp nabito poln, predrag za začetek pa še dež se je kazal, zato smo samo nekaj pomalicali in se skozi center Zadra podali na Jug.
Že takratni poznavalec Murterja Dac je nabijal da bi šli tja, vendar se je ravno pred Pirovcem ulilo in potegnili smo še bolj na jug. Verjetno napaka saj smo kasneje videli, da je Murter zadeva. Takoj za Šibenikom se je namreč vreme že uredilo in na prvem postajališču smo se že nastavljali soncu in fotoaparatu.
Čas za prvo praznjenje kasete, seveda z rokavicami do komolcev. GREMO "ZA SPLIT" - pred nami vozi LUNA-Matjaž, za nami CARRIOCCA-Dac
Vendar smo Split videli le od daleč, saj smo si bili enotni, da je treba še bolj na jug, čim dlje od slabega vremena na Severu Jadrana. Mimo Omiša
Do poznega popoldneva smo prispeli na MAKARSKO riviero v avtokamp BAŠKA VODA - baje včasih vojaški kamp. Precej neraven in na hribu za hoteli. Tretji dan: KONČNO KOPANJE. Iz kampa smo se premaknili v nekaj km oddaljeno Makarsko, kjer smo parkirali in vso kramo znosili na plažo.
Kolesarjenje in iskanje izdelovalca ključev, saj se je moj edini ključ AD nalomil. Našla sva sicer enega umetnika, ki pa je naredil tak ključ, da sem mu ga naslednji dan vrnil, "majku mu nesposobno."
Danes smo pristali v AC Dole, Živogošče, kjer smo čisto ob plaži zasedli velik travnik in si privoščili široke rezance s tunino, njami. Še isti večer smo spet praznili WC-je in to je bilo "kar nekaj" nadležno opravilo.
Ko smo prečkali Neum (BiH), smo se ustavili v supermarketu. Matjaž, poznavalec morskih dobrot ni mogel verjeti, da v marketu zraven salam in sirov prodajajo školjke PRSTACE. Ja NEUM je BiH, verjetno so pri njih dovoljene, samo ne vem v čigavem morju so jih natolkli. Ker trgovke ni bilo, sva jih kar sama naložila in jih navagala 3 kg.
Nekaj nervoze je sicer bilo, saj je bilo treba 3 kg prstacev še uvozit nazaj na Hrvaško na oni strani Neuma. Na srečo smo jih dobro skrili, pa tudi mejni prehod je bil "kr neki", stop tabla z napisom CARINA je ležal kar na tleh podprta s kamni. Po prečkanju Neretve smo zavili na Pelješac in se kmalu za Stonom spustili po ozki poti v zaliv PRAPRATNO z napol praznim kampom.
Krasen zaliv z mivkasto plažo, toplo in čisto vodo in nobene gneče. Raj za naše mulčke, posebej najmlajše.
Zabavno je bilo tudi v kampu. Za predjed pa smo danes za spremembo namesto širokih rezancev skuhali stročji fižol. Seveda tudi kup palačink in pojedli smo vse školjke.
Ker nas z avtodomi niso spustili v center Dubrovnika, čeprav smo bili z vsem tremi že čisto pred vhodom na Stradun, smo nato parkirali v pristanišču Gruž in se z dvema taksijema odpeljali v stari del (nas 12 v dva taksija). Tale "meca" je imela tako ščikane sedeže, da smo se upravičeno zbali, da bomo fasali najmanj parkljevko, če ne kar BSE ali svinjsko kugo. Tomaž, Vesna, Katja in šofer, hišnik (sekretar), dežurni in nočni čuvaj Igor v Dubrovniku.
Ko smo po dveh dneh zapustili Prapratno in si ogledali Dubrovnik smo se namestili v kampu Rudine Orašac, cca 15 km pred Dubrovnikom. Sedmi dan smo hoteli na Mljet, vendar je zadnji trajekt že odpeljal iz Trstenika, zato smo se odpravili prenočevat v Orebič. Tam pa smo se pri "ŠOFERSKI MAMICI" komaj stlačili na njen vrt pri Glavni plaži.
S tremi AD na Mljet, katastrofa, ker tam sploh ni bilo kampa, pa še vstop v NP je bilo treba plačat, tako da smo se isti dan po kopanju na edini peščeni plaži vrnili na Pelješac in kište spet naložili na trajekt in se premaknili na Korčulo.
AC KALAC Korčula, tako usranih sekretov pa še nikjer... Prek Orebiča prispemo na Korčulo in se namestimo v privat - "KATRAN" kampu - na soncu in ni nevemkaj.
Glavni kuhar specialitet, mislim da so bili ta dan ligenjčki seveda naravno polnjeni. So pa tako uredili prebavo, da me še danes napenja. Katran kamp pri Korčuli - PRIVAT
Gremo malo v mesto, natankat gorivo in spraznit kaseto na pumpo v sekret direktorja bencinske pumpe, ker je bil zunanji sekret zaklenjen. Znanec Janez ima z Majdo vikend v Lumbardi in nam je omogočil nočenje - polpansion z večerjo - JASTOG
Lumbarda PRIVATE Janez in Majda parkirišče. Matjaž je srečal še eno gimnazijsko sošolko iz Ribnice na večerji v Lumbardi.
AC Vranjica pri Trogirju - urejen kamp, ampak vohamo kanalizacijo Splitčanov in Trogircev. Žal je po 10 dneh jermen snelo Matjažu, ki se je od tu vrnil domov. Preostanek odprave se je premaknili v AC JAZINA - Tisno "kraj Murtera". Namestili smo se na eno parcelo in Čehi s šotorom na zgornji parceli so se takoj premaknili drugam... Sem smo prišli še nato leta 2001, 2002, 2003,… in še danes hodimo...
Na Krku še nismo bili in po vseh obiskanih otokih, Mljet, Pag, Murter, Korčula se šika, da gremo še na Krk. AC Tiha - ŠILO - Ivaneži iz Kočevja nas zvečer povabijo na roštilj.
AC TIHA ŠILO. Po 15 dneh spet Kočevje - Dac pri semaforju zavije levo, mi pa desno še razpakirat in vrnit kište v Ljubljano k Jolliyu na Brezovico.