Vikend na morju 23 - 25.6.2011

zadnja posodobitev 28.06.2011 09:00,  za osvežitev pritisni še tipko F5

DOMOV

POTEPANJA

Praznični vikend si tokrat privoščiva v manj kot 90 km oddaljenem Kvarnerju. Vse kaže, da bo vreme lepo, pričakujemo pa tudi oslabitev burje, ki nama bo danes celo preprečila nameravan obisk kampa Klenovica, saj je od Novega Vinodolskega do Senja cesta zaprta za 1. skupino vozil, kamor Hrvati štejejo "avtobuse na kat, kamp kučice i motocikle", Vesna pa šteje v to skupino tudi avtodome, ki so višji od 3 metrov, hmhm.

Prestop meje v Pirčah okoli 16.00 ure izvedeva gladko, v nasprotju s posadko iz Nemčije, ki je morala razložiti in pokazati hrvaškim carinikom vsebino kufra na zadnji rampi. Od daleč pa sem celo pomislil, da je tu Janez s svojim Knausom... Pred peto popoldne že kampirava v AC Selce. Nisva sicer v 1. vrsti, saj je navadno bolj toplo in mirno nekaj teras višje.

Tokrat preračunava, da bova dodatne tri ure vožnje in dobrih 240 km, ki bi jih naredila do Murterja nadomestila s poležavanjem in kopanjem.

Takoj se zapodiva na pozno popoldansko kopanje, voda ima uradnih 24 stopinj. Po dobri uri se ohladi in spet obujeva "pohodne" krokse in zapraskava v hrib.
Pogledi s kozje poti kot v Cinque Terre. Prepadi so znatni in če bi kak plazilec skočil iz grma, bi najbrž midva v dolino... Peščen zaliv Uvala Slana.
Zdaj pa "u grad. V Selce je med drugim vredno priti že zaradi odličnih... ... kalamarov, ki jih dobimo v Venusu.
Vedno isti, enako postreženi in dobri, cena je po novem sicer 60 kun za porcijo, vendar je vredna tega denarja. Tudi Hrvati praznujejo nekaj v zvezi z državnostjo, ali pa se veselijo šopka, ki ga je  Pahor poslal Kosorju v "Briselu"...
Sobotno jutro na praznični 25.6.2011

Noč je bila kar vetrovna, zdaj pa se že umirja, seveda sva spet našla en grm in se z AD naslonila nanj, tako da je praskal celo noč po strehi, hehe.

Sobotno jutro in pogled na Krk... in ... ... v daljavi vidiva kamp TIHA v Šilu.
V Selcah kupiva dve obvezni oradici za v konvekcijsko pečico. Čez komot ga ni in ker prodajalka ponudi čiščenje rib se seveda ne braniva. Maček pa čaka na drobovino.
Dokupiva še nekaj manjkajoče zelenjave, predvsem rdečo čebulico čipolo. Zapuščava kamp Selce, kampiranje za dve osebe in avtodom brez elektrike naju je stalo cca 160 kun.
Včasih smo bili prepričani, da do Selc do Zadra ni več kampov, vendar ko bolje pogledaš, jih je že naslednjih 20 ali 30 km kar nekaj.
Premakneva se morda le 10 ali 15 km nižje mimo Novega Vinodolskega in Povil v Klenovico. Gornja slika je že iz recepcije kampa Klenovica, kjer opazim polico z zanimivimi publikacijami. Sicer dokaj slabo označen kamp, vendar če zaviješ pri drugem izvozu za Klenovico, za edino bencinsko pumpo MEDO desno po cesti navzdol kmalu prideš do recepcije sredi hriba. Kamp ena zvezdica in prva vrsta z elektriko nas bo stala 130 kun.
Kamp Klenovica je dokaj dobro izhodišče za kolesarjenje ob morju severno do velikega zaliva pred Povilami in na jugu do naselja Smokvica, kjer sva ugledala lepo urejeno parcelo in hiško v 1. vrsti nad morjem.

Prelet slike z miško pa približa rt kampa Povile, viden iz AC Klenovica in 2 AD-ja na platoju, kjer smo leta 2009 že kampirali:

Sicer pa je kamp kljub velikim reklamam, predvsem na facebooku

precej prazen. To je prva terasa nad prvo vrsto ob morju in je praktično prazna. Plaža lepa, peščena in prazna, voda pa mrzla.

Morda pa je razlog za prazen kamp tudi burja, ki je do včeraj tukaj tako pihala, da je bila celo cesta med Novim in Senjem zaprta.

Center Klenovice, z malim pristaniščem, trgovino, morda dvemi ali tremi lokalčki in pekarnico. Danes si privoščiva posedanje pred AD-jem. Zvečer pa zakuriva konvekcijsko pečico in vanjo vrževa dve porcijski oradici...
35 dag - porcijska oradica

Spet malo o receptu: Zakuriš konvekcijsko pečico (v akciji 45 EUR) na polno 5 minut, na vročo rešetko položiš z oljem premazano nasoljeno orado, pečeš še 5 minut na polno in potem za dodatnih 15 minut zmanjšaš na 200 stopinj.

Po 20 minutah, ko te riba gleda že povsem belo, jo preseliš na krožnik, zraven postrežeš na hitro skuhane stroke česna. Meso mora biti sočno in lepo se mora ločiti od kosti. ta kombinacija zmanjša holesterol v trenutku...

Torej tudi tokrat sva ugotovila, da take ribe ne dobiš nikjer, res pa da ne hodiva po gostilnah hehe.

Ko zjutraj odgrnem rolete se ustrašim, da mi morda preveč česna ni naškodilo, vendar ne, po polotoku se gibajo sumljivi tipi zaviti v bele cunje. Zbudim Vesno in omenim, da je čas za pobeg iz kampa in da ni čudno, da je le 10% zaseden. Ko se sonce povsem dvigne nad obzorje se predstavniki "sekte" poniknejo neznano kam.

Opazim, da, da se je ponoči neslišno pritihotapil zraven nas novejši WAN z nemško regristracijo.

Tako pa izgleda parkiranje na plaži v 1. vrsti. Seveda je moteča ograja in škarpa. zato se s kolesi podava v iskanje lastne plaže... ...brez ograje. ližina doma omogoča še vsedopoldne poležavanje in kopanje, opoldne pa se le...
...odpraviva, spakirava stole in mizo, odklopim elektriko in zapeljem v hrib k recepciji.

Plačam v kompletu 137 KUN, vendar se menda od danes naprej začne višja sezona in cene bodo cca 20 % višje.

Ali bi se še vrnila sem? Za kak dan sigurno, na dopust pa seveda ne, voda je na tem koncu povsod hladna zaradi sladkovodnih pritokov, sanitarije so povprečne, brez mila, papirnatih brisač in wc-papirja. Tudi vrata sekreta se le redko zaklepajo, tuš kabine so kar v redu in imajo toplo vodo.

Sanitarni vozel je le en, kar je najbrž hudo premalo, če se kamp bolj napolni.

Osebno me ne motijo domače živali, motijo pa me lastniki, ki le-te vodijo le korak iz svoje parcele na potrebo in za seboj praviloma ne pospravijo. Večkrat sem si rekel "preklet pasji kamp", še posebej, ko se je eno ščene zapodilo vame in je v tistem debela kuzlina lastnica padla z ležalnika, potem pa sta obe kuzle lajale...

Ker imava časa na pretek, ga skušava ubiti v centru PEVEC in METRO Rijeka, zato se peljeva po obali proti Čavlam.

Vendar je na vstopu v Bakarski zaliv panika, kakih 5 avtomobilov pred nama se je zgodila nesreča, zato obrnem gajbo in hajd okoli mimo Križišča in prek Hreljina in Meje v Bakarski zaliv.

Presenečenj pa ni konec, ko se pripeljeva domov in kot da ni bilo na to temo že vse povedano, se pred vrati pokaže nadležen akviziter in prodaja male cvileče in zaspane kužke LABRADORCE brez porekla, vendar čistokrvne.

Ne morem mu dopovedati, da trka na napačna vrata in da mi lahko ponudi še paleto pasje hrane zraven, pa ga ne vzamem.

Morda pa se najde kdo drug, zato svetujem klik na naslednjo sliko: