London 2011 DOMOV POTEPANJA

NEDELJA 29.5.2011

PONEDELJEK 30.5.2011

DAN NAPREJ  ZA ZADNJE SPREMEMBE STISNI F5 , tale pa je bila: 30.05.2011 23:17

Malo se ponavljamo ampak glavno da se gre... ... seveda računamo na varen polet in tudi povratek.
Z nami se to pot igra tudi vulkan z Islandije... hmhm Če bo vse po sreči te objekte ne bomo rabili preveč obiskovati na poti proti Brniku...
Ekipa, ki je potovala pred dvema letoma je v polni zasedbi, seveda pa imamo nove - večje kufre... ... in najbrž bodo spet težave pri oddaji prtljage.
Boštjan se je šel za letošnje potepanje sfrizirat in uredit v "ženski salon" KATJA. Turban naj bi bil ob črni bradi tudi črn, tako da ne vem kako bodo to sprejeli konzervativni Britanci.
Frizurco mi je prišel pokazat kar v službo nekaj ur pred letom z Brnika. Tole pa je še včerajšnji sestanek, kjer naj bi se dogovorili še podrobnosti, na koncu pa se nismo zmenili nič razen to, da bo 5 kg mesnin za sabo dovolj in da si bomo težo razdelili po kufrih.
Odhod takoj po službi, ujeti moramo okence EASYJET-a v trenutku, ko se odpre. Boštjan je tokrat vzel dopust in uredil nemško vozilo, bil pri frizerju in pripravil kupe vakumsko pakiranih narezkov. Ustavil pa se je tudi pri kolegici Olgi in jo za trenutek zmotil pri delu v službi. Letališče Brnik al kaj je že, ma briga me, glavno da je vreme lepo in da se gre, tokrat na severo-zahod.

Končno na letališču, še zadnja fotka preden zapustimo parkirišče, vendar se zaplete takoj, ko speljemo s kufri proti letališki zgradbi... ... povsem nov kovček, težak 20 kg in z dvoletno garancijo po 10 metrih vožnje na lastnih kolesih razpade...

Na srečo Vesna najde na tleh ostanke nekega drugega kovčka in zadevo nekako uredimo, kako pa se bo tako popravilo obneslo pa bomo še videli.

Skrbi preusmerimo na težo kovčkov, saj ne smemo presegati vsak po 20 kg. Doma smo malo tehtali ampak kdor je prišel mimo je še nekaj vrgel v kovček in če se prav spomnim, sem jaz nazadnje dal notri polkilsko bržolo in liter limonc... Tokrat smo težo klobas v kufrih zadeli v nulo. Tako naš, kot Boštjanov kovček je vagal natančno 20 kg.
Urica čakanja je minila brezskrbno, naše mladenke so se potikale med parfumčki v free shopu, medtem ko sva z Boštjanom mirkala prtljago. Pot skozi meh v EASYJET, ki je pristal le 10 minut pred tem. Boštjan je omenjal, da je videl, da nekdo, najbrž ne pilot, nese WC-kaseto proti letališkemu sekretu, jaz pa sem ga prepričeval, da loputo odprejo med vožnjo tik pred pristankom. Resnica je najbrž nekje v sredini...
Vkrcamo se takoj za speedybordingom (morda jih je ta dodatek plačalo 20 od nas 150 vkrcanih) in izbiramo med sedeži v zadnji polovici letala. Tokrat se odločimo za levo stran, da bomo lepo na sončku tja do Rokavskega preliva in upam da varno pristali na letališču Stansted. Krilo našega AIRBUSA 319 je tokrat dobro pritrjeno in če sem prav razumel navodila stevardese pred poletom, ko je mahala z varnostnim pasom in plesala s šlavhom okoli vratu med sedeži, so njihova letala med najboljšimi, najnovejšimi in menda ni še nobeden treščil in upam, da tudi ta ne bo...
Boštjan je že pri prvem premikanju EASYJET-ovega vozička, ki ga stevardese rinejo med sedeži, naročil ploho piva. Seveda sem se moral vmešati in kelnerco opozoril, da smo nazadnje pili toplo pivo in naj se to ne ponovi. Seveda imamo mrzlo je žlobudrala v osladno prijazni angleščini in 6x rekla "amsori" al nekaj takega. Nadaljevala pa je, da pivo lahko takoj vrnemo, če ne bo "cold".

Seveda je bila ledena in res je prijala, edino cena je vrgla Boštjana nazaj na stol, 7,20  funta oz. 9 eur za dve usrani mali pločevinki hladnega STELLA pirčka. Dobro to bomo že prenesli, da le ne kažejo mufinov in da jih ne vidi Dolores... hehe.

Najprej nisem bil najbolj prepričan da mi bo tole uspelo, vendar ko sem šel v WC odtočit pivo sem potrepljal stevardeso (ravno je kuhala kavo za šporhetom) po rami in jo v "tekoči" angleščini vprašal, če lahko vžgem računalnik in pripravim nekaj slik na net. Vsa navdušena mi je povedala, da me je takoj opazila, da nekaj nameravam in da redno spremlja naše dogodivščine na internetu in me prosila za avtogram...zzzzzz puf, pa sem se zbudil, zaradi turbolence najbrž, hehe.

Ker pa sem tole v angleščini v živo sanjal in se besedila še natančno spomnim sem se odpravil proti WC-ju in stevardeso res vprašal, če je možno zagnati kompjuter in seveda mi je dovolila. Spletne strani pa ni več omenjala, ker me najbrž prvič vidi, hehe.

Pilot Džejms že nad Francijo da letalo v "ler" in počasi pričnemo izgubljati višino in se po dobri uri in pol spuščamo na letališče Stansted prek Rokavskega preliva. Čaka nas še uro in pol vožnje z busom do postaje Victoria sredi Londona za 15 funtov = 16,50 EUR, povratna karta seveda. Če smo bili med prvimi na letalu še ne pomeni, da bomo tudi prvi z njega, gneča po pristanku postane velika in prerivanje ter vlečenje težke osebne prtljage s polic maksimalno.
Angleži so tradicionalno konzervativni in če so enkrat kupili stopnice za dostop do letala, jih pač uporabljajo desetletja in še naprej. Medtem ko ima naš "Pučnik" meh. Tale AIRBUS 319 nas je varno pripeljal na cilj.
Najslajše je fotografiranje na prepovedanem območju in naredil sem kar 3 slike, predno so me opozorili, da ne smem niti ene. Medtem ko čakamo sestrično Dano, ki živi v Londonu in se bo z nami potepala po mestu in okolici v naslednjih dneh, preverjam ali imajo morda brezplačni WI-FI, ...
...vendar ne, pa tudi Dana je že na vratih in pohiteti moramo do busa. Po uri in pol izstopimo na Victoria station in tu ne moremo mimo... ... PUBA  THE SHAKESPEARE, kjer si privoščimo prvi pravi GUINNESS.
Boštjan ne more skriti utrujenosti, zato pa ... ... Dolores prekipeva od navdušenja.
Sledi še Londonska podzemna oz. ljubkovalno TUBE, peljemo se od Viktorije do Oxford Cirkusa, prestopimo na Central line in proti zahodu izstopimo na 7. postaji Shepard¨s Bush, še pet minut hoje in prispemo pred ... ... Hotel Grantly v precej uglednem delu in praktično le eno postajo izven 1. območja strogega centra Londona.
Hotel Grantly je morda res starejšega letnika, posebej tepihi..., tudi nima lifta in ima le nekaj 10 sobic velikosti 3x3 in kopalnico v omari, hehe. Kljub dokajšnji čistoči, si je Boštjan vseeno nadel masko...