Silvestrovanje na Mestnem vrhu in novoletna turneja po Sloveniji 31.12.2010 - 3.1.2011

zadnja posodobitev 04.01.2011 21:52,  za osvežitev pritisni še tipko F5

DOMOV

POTEPANJA

V delu, za osvežitev pritisni F5 V delu, za osvežitev pritisni F5
Tokratno silvestrovanje sva združila z novoletno turnejo po Sloveniji. Na Silvestrovo sva se s prijatelji po planinsko odpravila v Kočo pri Jelenovem studencu, na prvi dan novega leta pa z avtodomom v tople kraje, oz. vsaj tople bazene.
Pravzaprav se je letošnje silvestrovanje pričelo že... s povabilom Dragota in Metke...
... na kavo... ... in rogljičke dan prej.
Seveda pa Boštjan ne bi bil Boštjan, če ne bi v vrečki za seboj vlekel plate špeha in naročje klobas... ... pa še desko in nož.
Boštjan se je na vse mile viže upiral pohodu na Mestni vrh, zato smo mu v žep dali vabilo z pomenljivim podpisom, hm hm, katera Mojca pa vabi?? Tole pa je košček za v joto, ki ga je ponujal nam vsem...

Pred odhodom na Mestni vrh smo se z ostalimi hribolazci... ... dobili v naši garaži, kjer ob limoncah vržemo še en pikado, da ne bi bili prezgodaj na cilju.
Ladi ogleduje karto Alp s pogledom na jug, seveda ima najbrž v mislih toplo Sredozemlje. Ekipa, manjka le Brunec family...
Miran in Bojan v koči. Na hrib smo prispeli bolj ali manj utrujeni, vendar dobro razpoloženi.
Po toplem čaju v koči, se malo pred polnočjo odpravimo na razgledno ploščad, ... ... kjer pričakamo novo leto 2011
Po uspešnem vstopu v novo leto in sestopu z vrha se vrnemo v kočo, kjer nadaljujemo ob bogato obloženi mizi.
Ker smo nahrbtnike dodobra izpraznili, se Miran domisli, da bi v Bojanu napolnil nahrbtnik kar s poleni... Nekateri smo imeli za nazaj nekaj sreče in se del poti peljali v dolino.
1. januar 2011. Po kratki noči sva okoli 14. ure že parkirala pred Žusterno in se odpravila na sprehod po novi koprski promenadi in se... ... ustavila na čaju pri mestnem kopališču.
Narediva še krog mimo luke, kje se štirje vlačilci ravno odpravljajo po tovorno ladjo, ki v zalivu čaka na vstop v luko. V centru Kopra. Kar naenkrat se začne zbirat množica ljudi in ob vračanju proti promenadi - stari Semedelski cesti, je le-ta že zaprta za ves promet in tudi peš ne moreva več nazaj proti Žusterni.
Varnostnik, mimo katerega sem se hotel preriniti mi pove, naj potrpiva slabo uro in prisostvujeva Koprčanom, ki so se zbrali ob Popovičevi otvoritvi nove promenade oz. 18 metrov široke tlakovane plaže z lučmi in novo posajenimi drevesi. Organizatorji po rezanju traku uprizorijo še veličasten ognjemet.
Promenada oz. nova koprska PLAŽA, uradno odprta 1.1.2011 ob 17:30 Ognjemet ob otvoritvi se je raztezal od starega, v preteklosti večkrat poplavljenega makadamskega parkirišča, preko promenade v...
morje. Tako pa je videti promenado s Semedelskega konca takoj po otvoritvi, po kateri se je takoj na sprehod spustila tisoč-glava množica domačinov in novoletnih turistov.
Na prenočevanje se iz parkirišča pri Žusterni premakneva na mirno parkirišče pri Izolski ladjedelnici. V Izoli zjutraj najdem kruharno, ki se kljub prazniku odpira že ob 6. uri.
Na parkirišču nas drugi dan novega leta prenočuje kar nekaj SLO AD-jev. Po zajtrku narediva še en krog okoli Izole. Temperatura prijetnih 8 stopinj in brezvetrje. Pogrešava le sonček.
Na ribiški ladji bi lahko kupila povsem sveže morske liste, vendar nam sredi zime ravno ne paše pacati ribe v avtodomu. Menda se lepše vreme obeta na vzhodu države, zato se odločiva za premik z zahodnega konca Slovenije na skrajni vzhod. Vendar na Štajerskem že rahlo sneži in ko sva že videla tablo Mala Nedelja, naš SHARKY ni priplezal na vrh klanca. Obtičala sva in se zelo po pameti izognila zdrsa s spolzke ceste s polžjo vzvratno vožnjo in obračanjem na prvem razširjenem delu. Seveda cesta ni bila posipana.
Vrnila sva se na Pomursko avtocesto, z načrta črtala Bioterme in nadaljevala proti Lendavi. Za danes izbereva manjši kamp LIPA ob bazenskem kompleksu TERM LENDAVA.
Ker radi kampiramo v prvi vrsti, se tudi tokrat odločiva za... ... prostor, oddaljen le kakih 10 metrov od "obale", torej termalnega zunanjega bazena, v katerem je topla oz 38 st. vroča termalna voda.
V karti za kampiranje (12 EUR) je vključen tudi obisk zimsko-letnih bazenov. Kljub nedelji ni gneče in proti 20. uri zvečer sva imela praktično spet bazen le zase. Jutro 3.1.2011 - Kamp LIPA TERME LENDAVA. Ob deveti pričakujeva kamp mojstra, da naju izključi iz električnega omrežja, saj se odpravljava dalje.
Parkirava pred SPAR-om v Lendavi in se sprehodiva po precej zaspanem mestu, tako da se kmalu spokava do Murske Sobote na jutranjo kavico. Pred poldne pa po navodilu tukaj rednega obiskovalca Boštjana zapeljeva v kamp Moravskih toplic.
Najdeva sončno parcelo precej blizu vhoda v... ... bazenski kompleks, kjer pa se izgubiva in ne najdeva vhoda za obiskovalce kampa.
Ko sva hotela vstopiti z desne strani toboganov sva naletela na... ... opozorilo, ki kaže na to, da so nekateri kljub temu uporabljali ta direkten vstop. Le preobleči bi se moral pri tisti kanti za smeti na levi sliki.
Končno najdeva vstop v garderobe. Pričakovala sva za ponedeljek po praznikih manj ljudi, nazadnje pa sva komaj našla prazen ležalnik. Vse povsod se je gnetlo ljudi v ozračju pa smrad po nafti in še čem drugem... Kljub temu preizkusiva vse bazene, tudi smrdljivega in naftno migetajočega, za katerega te hrabrijo z opozorilom, da voda ni razkužena in da je tveganje za nalezljive nadležne bolezni znatno...
Po dobri uri nama je gneče dovolj in poskušava izkoristit vstop v savne, ki imajo danes rojstni dan, vendar ne zaradi rojstva savn ampak zato, ker so od danes naprej na seznamu doplačil in v njih ni praktično nikogar. Torej doplačava, ponudim KAMP kartico, vendar ta sistem danes še ne deluje, kljub temu, da mi je receptor kampa zagotavljal, da naj v bazene nosim le kartico in nič denarja. Torej nič. Oblečeva se in se odločiva še za obisk sosednjega termalnega parka, ki je starejšega datuma, ima tudi zunanji bazen, v katerem je še en velik in še bolj črn bazen. Tu ni praktično nikogar in ne vem, kdo mi je svetoval, naj se tega bazena izogibam... Se bom moral resno pogovoriti z njim.
Zaključujeva dvodnevno potepanje po prekmurskih termah. Kuharica se odloči za pripravo posebne večerje po receptu iz interneta.
"S špinačo polnjene piščančje prsi s pršutom" Ker pršuta nisva imela, ga je nadomestila slanina, kar se je izkazalo celo za boljšo rešitev, saj je zadeva dobila lepo hrustljavo skorjico.
Torek, 4.1.2011. Zbudiva se v dokaj hladno jutro, napovedano je okoli minus 12, kar zazna tudi varnostni ventil za plin, ki seveda ustavi dovod plina do Truma peči. Na srečo je tu kalorifer, saj se mi ob 6. zjutraj ne ljubi premetavat in gret plinske bombe.

Danes pa je dan D, seveda za Vesno, saj greva po razprodajah... hmhm

Malo pred deseto zjutraj se oglasim še na recepciji in za nočitev s kopanjem, kremšnito v bazenu in 3 urnim dostopom do interneta v AD-ju odštejem krepkih 47 EUR. Cena se mi za ta letni čas zdi več kot zasoljena. Še dobro da smo vsaj pri večerji prišli dobro skozi, hehe. V Lendava sva prišla skozi za skoraj 20 EUR manj, 12 EUR po osebi plus 4 EUR elektrika. Terme 3000, ja mislim, da je to število namakajočih teles v skupnih "banjah", hvala lepa za tako gnečo.

Mislim, da bo naslednje kopanje v Dalmaciji čez kak mesec ali dva.

Medtem me kliče prikoličar Boštjan, ki je tu vsake krompirjeve počitnice s prikolico HOBBY in pove, da naj mu prinesem dve čokoladici iz Oljarne KOCBEK pri Sv. Juriju ob Ščavnici. Zavijeva z avtoceste in spet sva na poti proti pred dvemi dnevi nedostopnimi Biotermami. Seveda le do "mlina".
Najdeva oljarno KOCBEK, kjer ponujajo še marsikaj drugega kot le hladno in normalno stiskano olivno olje. Tu se da dobiti tudi sončnično olje, pa seveda več vrst čokoladic z vmešanimi bučnimi semeni, pa seveda makarone in klobase z bučnimi semeni. Nakupiva nekaj dobrot in položiva "cegu na gas" (tempomat 120 km/h), saj se mudi v Ljubljano in po nakupih, da ne bo že vse prebrano.
Parkirava na najin prostor pri CITY PARKU in medtem ko Vesna premetava cunje po vseh možnih policah, ... ...jaz čakam doma, hehe.  ... vendar po dobri uri zazvoni GSM in: "Čakam te v Hervisu"

Seveda ja Vesna že precej na koncu z močmi in le še "Ošterija Oljka" v nadstropju City parka naju reši...

Do teme obiščeva še Supernovo, na srečo je že vse prebrano in s polnimi denarnicami se vrneva domov. Torej razprodaje so res fajn, hehe.